15 beste software voor het volgen/beheer van onkosten voor eigenaren van kleine en middelgrote bedrijven

Expense Tracking is het proces van het maken van aantekeningen van waar uw geld naartoe gaat.

Hoe vaak houdt u uw uitgaven bij?

Per uur, per dag, per maand, per kwartaal of per jaar? In het begin lijkt het misschien een enorme hoeveelheid werk, maar na verloop van tijd zul je het belang ervan inzien.

Het zorgen voor onze financiële middelen is van het grootste belang, en het begint al vanaf je studententijd. Voor sommigen begint het zelfs daarvoor. Tegenwoordig kost het slechts één medische rekening, die mensen op de rand van faillissement kan brengen.

Het maandelijks en jaarlijks bijhouden van uitgaven is de aanbevolen methode voor bedrijfseigenaren en particulieren.

Belang van onkostenregistratie

  • Houd bestedingspatroon in stand: het bijhouden van uitgaven helpt u uw verspillende bestedingspatroon te identificeren, te beperken of te elimineren. Het zal u verder helpen uw geld te zetten waar u maar wilt.
  • Overbesteding voorkomen: het bijhouden van uitgaven voorkomt flagrante overbestedingen door u te dwingen een maandelijks budget te maken. Je inkomsten besteden volgens het door jezelf vastgestelde budget komt op de lange termijn goed van pas.
  • Controle over financiën: Als u voortdurend schulden heeft, komt dat waarschijnlijk omdat u uw uitgaven niet onder controle hebt. Het bijhouden van uitgaven geeft u de vrijheid om uw geld in productieve dingen te steken.

Laten we zeggen dat je in het weekend met je vrienden bent gaan winkelen. Je realiseerde je toen dat je dingen kocht die je niet wilde. Je deed het alleen vanwege groepsdruk. In plaats daarvan zou het nuttig zijn geweest om dat geld in jezelf te investeren door een zelfhulpboek te kopen of je in te schrijven voor een hobbycursus.

Waarom focussen op onkostenregistratie in bedrijven?

Het is essentieel voor personen die eigenaar zijn van kleine en middelgrote bedrijven om uitgaven bij te houden. Ook is het noodzakelijk om persoonlijke kosten gescheiden te houden van zakelijke kosten, aangezien een bedrijf een onafhankelijke eenheid is. Uw bedrijf kan uw passie zijn en moet als zodanig worden behandeld omdat:

  • Het zal u behoeden voor problemen: Uw bedrijf heeft recht op juridische bescherming die u als persoon misschien niet heeft. Als uw uitgaven niet gescheiden zijn, spreekt u die aanbiedingen tegen en laat u uzelf verantwoordelijk als een klant een rechtszaak aanspant. Dan staat uw vermogen mogelijk op het spel.
  • Het maakt je klaar voor het belastingseizoen: je hoeft niet in je kast of autodashboard te kijken voor rekeningen en bonnetjes. Ook wanneer u de stad uit reist voor een zakelijke bijeenkomst, kunt u een bepaald bedrag aan gemaakte kosten declareren. Sommige zakelijke kosten zijn niet-belastbaar en kunnen worden gedeclareerd als kosten voor zakelijke bijeenkomsten. Het werk van uw boekhouder zal ook gemakkelijker zijn, omdat het eenvoudig zal zijn om belastbare zaken van niet-belastbare zaken te onderscheiden.
  • Het tellen van winst wordt eenvoudig: u kunt uw winstcijfers correct afroepen zonder giswerk wanneer klanten daarom vragen. Het zal uiteindelijk helpen bij het handhaven van het bedrijfsbudget door na te denken over uitgaven.

Een manier om zakelijke uitgaven bij te houden, is door apps voor het bijhouden van zakelijke uitgaven te gebruiken. Met een app voor het bijhouden van uitgaven kunt u uw uitgaven tijdig en correct bijhouden door ontvangsten en rekeningen te volgen. Sommige apps worden direct gekoppeld aan uw bank- en creditcards, waardoor u tijd bespaart door handmatig werk te vermijden.

Laten we nu enkele van de beste apps voor het bijhouden van uitgaven voor uw bedrijf bekijken.

Divvy

Divvy is een alles-in-één oplossing voor onkostenbeheer voor uw bedrijf. Het platform heeft een aantal unieke functies die het de juiste keuze maken voor elk bedrijf. Met Zakelijk Krediet krijgt u toegang tot financiering van elke omvang. U hoeft slechts binnen enkele minuten een kredietlimiet aan te vragen en te beginnen met uitgeven met behulp van Divvy-kaarten.

  Hoe werken hologrammen op het podium?

Onkostenbeheer wordt vrij eenvoudig omdat u met een paar klikken elke aankoop die met Divvy-kaarten is gedaan, kunt categoriseren. Er is dus geen noodzaak voor handmatige onkostendeclaratie in het bedrijf. Zodra u het budget voor uw bedrijf via Divvy hebt opgebouwd, kunt u realtime tracking en controle krijgen om volledige controle over uw bedrijfsbudgetten te krijgen.

Het beste van deze software voor het bijhouden van onkosten van wereldklasse is dat het volledig gratis te gebruiken is. Er zijn geen verborgen kosten. Bovendien kunt u voor uw medewerkers zoveel fysieke en virtuele kaarten krijgen als nodig is. De beloningen van Divvy voor uw uitgaven maken het een extra reden om voor dit platform te kiezen.

Zeg vaarwel tegen traditionele onkostendeclaraties en zeg hallo tegen dit geavanceerde onkostenregistratiesysteem.

Pleo

Pleo is een fintech-startup die de kosten van bedrijven beheert met behulp van Pleo-kaarten: creditcards en betaalpassen. U kunt uw uitgaven organiseren door op een paar knoppen op het scherm te klikken.

U kunt Pleo samen met andere boekhoudtools integreren. Hiermee kunt u uw bestedingslimieten instellen, ze op elk gewenst moment aanpassen en de beste bestedingspraktijken voorstellen. Verder, zodra een betaling vanaf uw Pleo-kaart is gedaan, krijgt u een melding en worden die kosten toegevoegd.

Pleo is een go-to-app voor kleine en middelgrote bedrijven en heeft drie verschillende prijsklassen. Pleo ontlast u van ongeëvenaard en vervelend dagelijks werk en laat u zich concentreren op uw bedrijf.

FreshBooks

FreshBooks is een app voor het bijhouden van zakelijke uitgaven die helpt bij het bijhouden van uitgaven voor kleine en middelgrote bedrijven. Uw account wordt elke dag bijgewerkt door uw bankrekening en creditcard te koppelen.

Het heeft de functie om de vereiste gegevens te halen uit de afbeelding die u uploadt van een rekening of ontvangstbewijs. U kunt uw bonnen ook opslaan in Freshbooks. U heeft dus alles tijdens de belastingaangifte. Tijdens een project kan uw team hun uitgaven berekenen en ook hun uitgaven kunnen door u worden gecontroleerd.

Het helpt u de hoeveelheid werk die gedurende de dag is gedaan, overal bij te houden. U hoeft zich alleen te concentreren op het koesteren van uw bedrijf, want alles is geautomatiseerd.

De aangeboden prijzen zijn minimaal voor verschillende abonnementen, maar de app is op de lange termijn nuttig, ongeacht de prijsstelling.

Zoho

Zoho is een van de beste apps voor het bijhouden van uitgaven. De UI/UX is zeer klantbevredigend en biedt een breed scala aan oplossingen. Zoho garandeert dat er geen bonnen worden opgespoord en digitaal worden opgeslagen. U kunt uw bonnen ook automatisch doorsturen via e-mail. Zelfs als uw bedrijf in het buitenland is, kunt u met Zoho uw uitgaven in verschillende valuta invoeren.

Hier kunt u een aangepaste onkostenpagina maken en uw medewerkers in staat stellen om onkosten te splitsen. Als uw bedrijf veel moet reizen, kunnen uw kilometerkosten met Zoho 100% nauwkeurig worden gevolgd. Zo kunt u uw kosten beperken.

Het is compatibel met elk platform, inclusief Android en iOS. Zoho biedt beginners een gratis proefversie van 14 dagen.

Munt

Je kunt je hele financiële leven doorzien Munt. Mint biedt u oplossingen op maat, die uw ervaring met het bijhouden van uitgaven en uitgaven personaliseren.

Al uw verschuldigde factuurbetalingen en maandelijkse uitgaven kunnen samen met andere apps in Mint worden geïntegreerd. Hiermee kunt u geen enkel bedrag missen en bijhouden waar u uw geld uitgeeft.

Met de app kun je je budget instellen, zodat je je eraan houdt door tijdige meldingen te sturen als je te veel hebt uitgegeven. Het geeft ook aanbevelingen om geld te besparen en uw financiële doelen mogelijk sneller te bereiken.

Het openen van een account is veilig en beveiligd en is beschikbaar op alle apparaten.

kosten maken

kosten maken stelt zijn gebruikers in staat een onbeperkt aantal bonnen bij te houden. Door uw accounts te synchroniseren met Expensify, blijft er tijdens dit belastingseizoen weinig werk over. U kunt ook aangepaste belastingtarieven instellen voor een bepaald onkostenbeleid.

Het handmatig uploaden van uw uitgaven is verouderd. Hier worden al uw rekeningen en bonnen automatisch gescand met slechts een enkele klik. Als u zich verveelt met al deze processen, kunt u bovendien kiezen voor een Expensify-kaart in plaats van bonnen.

  Wat is een encryptie-backdoor?

U kunt de gratis versie proberen, want deze is gemakkelijk te gebruiken en biedt u de mogelijkheid om in de juiste richting te denken voor uw zakelijke uitgaven. Het helpt u de kosten bij te houden terwijl u verhuist, thuis of op kantoor.

Bank

De Bank app fungeert als uw virtuele boekhouder. Bij Bench zijn software en het menselijk brein aan elkaar gekoppeld. De belangrijkste focus ligt op kleine bedrijven en ondernemers die financiële overzichten voor hun bedrijf opstellen.

Een team van toegewijde experts neemt alles voor hun rekening en er wordt alleen contact met je opgenomen als er iets nodig is. De boekhouding wordt maandelijks gedaan en maakt u en uw bedrijf financieel fiscaal klaar. Het toegewijde team van experts is snel en betrouwbaar.

Met de app kunt u zich uitsluitend concentreren op het afhandelen van uw bedrijf zonder u zorgen te maken over belastingregimes. Het is een van de meest gebruikte software. De prijzen zijn betaalbaar en er wordt in het begin ook een proefversie verstrekt om de app beter te begrijpen.

schoenendoos

schoenendoos is een app die zijn gebruikers digitaliseringsdiensten biedt. Het is gericht op het digitaliseren van feitelijke bonnen, waardoor menselijke fouten worden verminderd. Het ondersteunt ook de integratie van verschillende apps om de workflow te vergemakkelijken.

De app verwerkt belastingaangiften, bewaart gescande bonnen en rekeningen en biedt onkostendeclaraties. Het bewaren van essentiële documenten in de archiefmap is handig wanneer dat dringend nodig is.

Met deze applicatie kunt u een online lijst van uw team maken en deze up-to-date houden. Het wordt ondersteund op zowel Android- als iOS-platforms. De nauwkeurige functie voor het bijhouden van kilometers wordt gebruikt wanneer u op een budgetreis bent.

Dext

Dext is een app voor het bijhouden van zakelijke uitgaven die wil dat u papierloos werkt en minimaal papierwerk doet. Het maakt het verwerken van nummers en papieren eenvoudiger door digitaal te gaan met uw rekeningen.

Dext haalt essentiële gegevens eruit en slaat deze op in zijn geheugen door rekeningen, ontvangstbewijzen of facturen te uploaden. Het heeft een nauwkeurigheid van meer dan 95% terwijl u het papierwerk indient en u tijd en moeite bespaart. Dit geeft u een aanzienlijke hoeveelheid tijd om uw bedrijf te laten groeien.

Upload uw gegevens overal en vanaf elk apparaat. Het biedt en verplicht meer dan 30 integraties om uw workflow te onderhouden. De app is zo ontworpen dat hij moeiteloos te begrijpen is. U kunt nu uw gratis proefversie krijgen als uw bedrijf klein is of als u een ambitieuze zakelijke liefhebber bent.

mee eens

mee eens helpt je groeien als zakelijke professional, omdat de app voortdurend groeit en nieuwe functies toevoegt. Hier, door de instellingen aan te passen aan uw behoeften, kunt u de app aanpassen aan uw manier van doen.

U kunt de ROI van uw bedrijf met hoge nauwkeurigheid berekenen. Het heeft een toegankelijk dashboard waarmee u al uw uitgaven op één pagina kunt zien. U kunt uw budgetten altijd en overal aanpassen en beheren.

Je kunt ook de demo bekijken van de werking van de app, wat vrij eenvoudig is. Concur stelt u in staat om op holistische wijze financiële beslissingen te nemen die worden ondersteund door solide gegevens. Het blijkt een grote hulp te zijn voor eigenaren van kleine bedrijven en jonge startups.

Certificeren

Certificeren biedt een aantal geweldige inzichten in onkostenbeheer. Met deze tool kunt u moeiteloos rapporten maken en verwerken en vergoedingen doen. U hoeft alleen een foto van uw uitgaven te uploaden en het rapport wordt automatisch gemaakt.

Het is een perfecte opbouw voor wereldwijde zaken, aangezien het beschikbaar is in meer dan 60 talen en 140 valuta’s. U kunt uw zakelijke creditcards en polissen integreren met de app en alles personaliseren volgens uw budget.

Hier worden ook integraties met een breed scala aan apps ondersteund, zodat uw werk niet stopt. De app wordt op alle apparaten ondersteund en heeft naadloze prestaties en een hoge gebruikerstevredenheid.

  Hoe gebruik je de Zoom meeting screenshot tool

MMC-bon

MMC-bon is een app voor het volgen van onkosten en het scannen van bonnen. De app scant snel rekeningen en bonnen in verschillende valuta’s met hoge gegevensprecisie.

Er is geen limiet op het uploaden van bonnen en het aantal gebruikers. U hoeft zich geen zorgen te maken over de opslagruimte, aangezien de app onbeperkte cloudopslag heeft en u zonder beperkingen kunt opslaan.

Het instellen van een goedkeuringsfunctie in meerdere fasen geeft uw bedrijf een verdere boost. Het beoordeelt of de vastgelegde gegevens al dan niet klaar zijn om te worden geëxporteerd, wat helpt bij het verbeteren van uw besluitvormingsvermogen.

Je kunt ook naar de demoversie kijken om de functies van de app beter te begrijpen en de gratis versie te proberen.

Everlance

Everlance heeft het zakendoen de belangrijkste prioriteit van bedrijfseigenaren gemaakt door het maximale aantal dingen te automatiseren. Met een enkele nick op het scherm kunt u uw uitgaven sorteren en beheren. Pas uw persoonlijke en zakelijke uitgaven op dit platform aan en werk zonder lasten tijdens het belastingseizoen.

Gegevensoverdracht is beveiligd en het organiseren van cloudopslag is eenvoudig. Verbind meerdere visitekaartjes tegelijk om tijd en moeite te besparen bij het beheren van uitgaven. Suggesties met betrekking tot belastingaftrek zijn het opvallende kenmerk. U kunt uw belastingen besparen door tijdige en correcte informatie te verstrekken.

Het klantenserviceteam staat zeven dagen per week voor u klaar voor al uw vragen. U kunt de gratis versie kiezen om te proberen waar deze veel functies biedt. Anders dan dat, kunt u zelfs uw gepersonaliseerde sjabloon maken op basis van uw behoeften.

Golf

Golf is meer gericht op het optimaal benutten van kleine bedrijven. Het heeft hi-tech software die eenvoudig te gebruiken en veilig is om uw uitgaven te beheren.

Het stelt u ook in staat om uw winst en verlies in realtime te volgen en houdt u klaar voor het belastingseizoen. De software is gratis onbeperkt te gebruiken zonder beperkingen en verborgen kosten.

Het enige dat u nodig heeft om de app te gebruiken, is een internetverbinding. Het wordt op alle apparaten ondersteund en is relatief eenvoudig te gebruiken. Gegevens die overschakelen van verschillende apps en websites zijn op afstand toegankelijk.

heel goed

heel goed helpt kleine bedrijven om sneller dan ooit te groeien. De app dient een doel voor zijn klanten en heeft een onbenut groeipotentieel.

Hier kunt u voor aanvang van het project uw projectkosten of bedrijfskosten inschatten. De gegevens worden automatisch in de app ingevoerd en er hoeft geen handmatig werk te worden gedaan. U kunt het maandrapport altijd en overal bekijken omdat het 24/7 beschikbaar is.

Het is beschikbaar op alle apparaten en op alle platforms. U kunt uw e-mail synchroniseren met Veryfi zodat u gemakkelijk rekeningen en bonnen kunt ophalen. Het heeft een breed scala aan andere toepassingen en de app wordt op verschillende gebieden gebruikt.

Conclusie

Voorbij zijn de dagen van het vinden van een goede boekhouder voor uw bedrijf voor het indienen van belastingaangiften. Het enige dat u nodig hebt, is een app voor het bijhouden van zakelijke uitgaven en niets anders. Het is echter net zo essentieel om de juiste app voor uw bedrijf te kiezen om te groeien en kosten efficiënt te beheren. Als u deze apps in uw bedrijf gebruikt, houdt u voldoende tijd, moeite en energie over voor uzelf en uw gezin.

Hier zijn enkele hulpmiddelen die u kunnen helpen met resourcebeheer en Active Directory en Office 365-beheer voor uw bedrijf.

gerelateerde berichten