7 Beste berichten met Bots-platform voor verkoop en marketing

Een geavanceerd livechatplatform om meer leads vast te leggen en de verkoop te verhogen

We houden van chatten, in het persoonlijke leven of professioneel.

Als bedrijfseigenaar heb je SEO-optimalisatie gedaan, een prachtige webpagina gemaakt, een veelbelovend product of oplossing gekregen – goed gedaan. U begint potentiële klanten op uw website te krijgen – wat doet u vervolgens?

Ga je met hen om? Zo niet, dan verlies je je omzet.

U heeft veel moeite gedaan om bezoekers naar uw website te krijgen, verlies ze niet. Ga aan de slag met een slim, conversatieplatform om de juiste informatie op het juiste moment te geven om meer leads en verkopen te creëren. Automatisch of handmatig. Dankzij de volgende tools, die het mogelijk maken.

De meeste van de vermelde oplossingen hebben een GRATIS abonnement en proefversie, dus verken ze om te zien wat voor u werkt.

Freshchat

Freshchat by Freshworks stelt u in staat om met bezoekers in contact te komen en bestaande klanten te ondersteunen – waar ze ook zijn. U kunt het gesprek in meerdere kanalen categoriseren om de berichten naar het juiste team te leiden. Met hun botfunctie kun je 24×7 leads genereren.

Laten we eens kijken naar de volgende functie.

  • In-app-campagnes – onboarden, betrekken, behouden, enz.
  • Bot – Volledige controle over uw bot met een eenvoudige aanpassingseditor om de antwoordtoon in te stellen. Automatiseer het beantwoorden van veelgestelde vragen met Bot.
  • Segmentatie – niet elke klant valt in één categorie. Maak dus een segment op basis van geografie, productgebruik, enz. om ze anders te targeten.
  • FAQ – een geïntegreerde meertalige FAQ in het chatvenster.

Freshchat beschikt over realtime statistieken, zodat u ernaar kunt handelen wanneer en wanneer dat nodig is.

HubSpot

Een geweldig medium om in contact te komen met de bezoekers van uw website, HubSpot’s Live Chat kan u helpen nieuwe leads te converteren en meer deals te sluiten. Het kan ook worden gebruikt om klantenondersteuning te bieden aan uw klanten.

  GIFDeck zet presentaties op SlideShare om in GIF's

Hiermee kunt u bepaalde rollen toewijzen aan teamleden. U kunt bijvoorbeeld vragen van klanten doorsturen naar het serviceteam en leads overdragen aan de verkoper. Op deze manier wordt het handig voor u en ook voor de klanten.

HubSpot heeft ook een Chatbot functie die uw marketing een boost kan geven. Hiermee kunt u bepaalde dingen veel gemakkelijker doen, wat liever moeilijk zou zijn via de “Live Chat”-software, zoals:

  • Vergaderingen boeken
  • Schaal en automatiseer gesprekken
  • Geef antwoorden op veelgestelde vragen
  • Mogelijkheid om een ​​chat over te dragen naar een live agent
  • Ondersteuningstickets maken
  • Mensachtige gespreksstijl

Beide oplossingen kunnen worden aangepast en vereisen geen codeerkennis. Er is hier geen betere omdat beide voor iets andere doeleinden zijn.

Dat gezegd hebbende, ze hebben ook veel functies gemeen, dus het zou niet moeilijk moeten zijn om te beslissen welke je nodig hebt. Of u kunt ervoor kiezen om te genieten van het beste van twee werelden.

Drift

Een conversatiemarketingplatform met automatisering van botassistenten om sneller meer leads vast te leggen. Drift wordt vertrouwd door meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd.

Hun oplossing is zorgvuldig ontworpen voor verkoop en marketing met de volgende kenmerken.

  • Realtime chat – een kernplatform dat een chatwidget op uw website mogelijk maakt zodat bezoekers met u kunnen communiceren.
  • Chatbot – laat de bot op een natuurlijke manier met uw kopers communiceren en creëer leads in uw CRM. Met behulp van playbooks kunt u de verkooptrechter automatiseren om klantinformatie vast te leggen, leads te creëren en een vergadering te plannen. Er zijn veel kant-en-klare playbooks beschikbaar waarmee je binnen enkele minuten aan de slag kunt.
  • E-mail – stuur productaankondigingen, nieuwsbrieven en marketing-e-mails zonder Drift te verlaten. Ja, u kunt ook reeks-e-mails verzenden – mogelijk gemaakt door machine learning en NLP.
  • Integratie – Integreer met uw favoriete applicaties, waaronder Slack, Salesforce, Shopify, Zapier, Stripe, Drip, etc.
  • ABM – accountgebaseerde marketing. Behandel uw VIP-klanten zoals ze zouden moeten zijn.
  • Vergadering – laat bot de vergadering voor u plannen. Het integreert goed met Google en Office 365.
  Hoe een tal van Fish Dating-account te verwijderen

En veel meer…

Drift kreeg geweldige rapportage over inkomsten.

Intercom

Intercom is een van de populaire berichtenplatforms om klanten te werven, te binden en te behouden. Ze hebben drie producten en de prijs is wat u kiest.

Inbox – om een ​​chatgesprek te beheren met alle functies die u nodig heeft voor een betere klantbetrokkenheid.

  • Multi-channel – e-mail, Facebook, Twitter, uw website
  • Geautomatiseerde workflows – slimme suggesties, berichten plannen, bestaande en nieuwe klanten afzonderlijk routeren, slimme toewijzing
  • Inzichten – omzetstatistieken, responstijd, leadbron
  • Bot-operator bot met een voorverpakte sjabloon of maak er een voor uw behoefte

Berichten – één bericht past niet bij iedereen. Daarom heb je een oplossing nodig waarmee je op het juiste moment een bepaald bericht naar bepaalde mensen kunt sturen. Berichten bieden segmentatie, meerdere stijlen van berichten, inzichten en integratie.

Artikelen – maak een kennisbank en laat de bot artikelen aanbevelen op basis van vragen van gebruikers. U hebt geen aanvullende helpcentrumoplossingen nodig; Artikelen dekken ze.

Het beste van Intercom is dat u alleen kunt kiezen en betalen voor wat u nodig heeft. Als je berichten nodig hebt, dan is Inbox het antwoord.

Zendesk-chat

Voorheen bekend als Zopim.

Live-chatsoftware met geavanceerde functies om de omzet van uw bedrijf en de klanttevredenheid te verhogen. Zendesk-chatbot wordt aangedreven door AI om eenvoudige taken te automatiseren en indien nodig naar een echte mens te leiden.

U kunt de chatwidget aanpassen aan uw branding en deze toevoegen aan elke website, inclusief WordPress, Joomla, Drupal, Shopify, Magento, enz. Laten we de volgende functies eens bekijken.

  • Stuur een op gedrag gebaseerde gerichte boodschap naar de klant
  • Neem formulieren op in de chat, zodat u vragen kunt stellen en e-mail, telefoon, enz.
  • Deel screenshot of bestanden
  • Realtime monitoring om chat te volgen, agent
  Hoe AirPlay op iPhone uit te schakelen

Zendesk-chat ziet er goed uit op elk apparaat en ondersteuningsmedewerkers kunnen de mobiele apps voor Android en iOS downloaden.

GebruikerEngage

Een alles-in-één automatiseringsplatform voor marketing, verkoop en klantenondersteuning met het volgende.

  • Chat in realtime met uw bestaande en potentiële klanten, automatiseer het antwoord met een bot
  • Marketing- en e-commerce-e-mails verzenden
  • Activeer pop-ups en volg hun prestaties
  • Mobiele push om opnieuw in contact te komen met uw klanten
  • Gepersonaliseerde tekst en aanbiedingen
  • Celcentrumoplossing
  • Volg uw gebruikers

GebruikerEngage analytics, CRM en automatisering brengen uw klantenservice naar een hoger niveau. Er zijn honderden sjablonen voor het automatiseren van ideeën voor SaaS, B2C, B2B en eCommerce om de volgende doelen te bereiken.

  • Meer verkeer
  • Sneller leads genereren
  • Verkoop verhogen
  • Betrokkenheid en retentie
  • Klantenservice
  • Inzichten

knapperig

knapperig biedt teaminbox, realtime chat mogelijk gemaakt door een bot, MagicBrowse, teaminbox en meer.

Met behulp van Crisp MagicBrowser en LiveAssist kunt u het scherm van een gebruiker overnemen om het probleem op te lossen. Hoe cool en bevredigend is dit voor eindgebruikers?

Conclusie

Maatwerk is altijd een uitdaging en het kiezen van het juiste platform is de sleutel. De beste manier om erachter te komen wat voor u werkt, is door de proefversie uit te proberen en te kijken of dat aan uw eisen voldoet. Als je meegaat met de populariteit, dan zijn Intercom en Drift twee namen.

Ik hoop dat dit je helpt om het gespreksplatform voor je bedrijf te vinden.

gerelateerde berichten