7 Twitter-marketingtools om uw account te laten groeien

Bekijk de beste Twitter-marketingplatforms om je op de hoogte te houden van het Twitter-spel.

Het kan behoorlijk moeilijk zijn om op Twitter te adverteren in vergelijking met andere sociale-mediaplatforms zoals Facebook, Instagram, Pinterest en LinkedIn, omdat Twitter meer een mediaplatform is.

Je moet je er echter niet van laten weerhouden om het te gebruiken. Uw huidige zakelijke situatie kan volledig worden omgedraaid door Twitter-marketing.

Het behouden van uw consistentie is niet langer een uitdaging met Twitter-marketingplatforms. Hoewel er veel opties op de markt beschikbaar zijn, moet u ervoor zorgen dat u degene kiest die het beste bij uw behoeften past.

Een effectief Twitter-marketingplatform kan uw one-stop-shop zijn voor al uw tweets, van creatie tot het verzamelen van analyses, en ervoor zorgen dat die berichten van 280 tekens tellen.

Hier zijn enkele statistieken van Hootsuite over Twitter die je zullen laten begrijpen dat je de kans om op Twitter te adverteren niet mag missen: –

  • 5,8% van de wereldbevolking ouder dan 13 ziet Twitter-advertenties.
  • De 9e meest populaire website wereldwijd is Twitter.com.
  • Twitter is de zevende meest populaire sociale-mediasite ter wereld.
  • Verwacht wordt dat er meer dan 329 miljoen actieve Twitter-gebruikers zullen zijn.
  • Een van de liberalistische sociale mediakanalen is Twitter.
  • Het gemiddelde inkomen van Twitter-gebruikers is hoger.
  • 54% van de Twitter-gebruikers heeft meer kans om nieuwe productaankopen te doen.
  • First View op Twitter verlengt de tijd die wordt besteed aan het bekijken van video’s met 1,4x.
  • 77% van de Twitter-gebruikers heeft een gunstiger oordeel over bedrijven die prioriteit geven aan de gemeenschap en de samenleving.

De bovenstaande statistieken zijn slechts de kern van ‘wat voor wonderen twittermarketing voor uw merk kan doen met behulp van Twitter-marketingplatforms.

Twitter-marketingtools zijn niet alleen voor het plannen van berichten of bulkposts, maar geven je ook ideeën voor het samenstellen van content.

Bovendien zijn er veel online Twitter-marketingplatforms beschikbaar om u te helpen uw marketingdoelen te bereiken.

Hieronder staan ​​​​enkele van de beste Twitter-marketingtools en hun functies, zodat u ze kunt selecteren volgens uw behoeften.

Maar voordat we het hebben over Twitter-marketingplatforms, laten we eerst eens kijken hoe merken Twitter benaderen voor bedrijfsgroei en wat voor soort inhoud je op Twitter moet plaatsen.

Hoe benaderen merken Twitter?

Marketing van uw bedrijf is eenvoudig met de juiste strategie en de juiste tools. Tegenwoordig worden merken slimmer en proberen ze op alle mogelijke manieren op te vallen.

Met Twitter-marketing communiceren merken met hun volgers, leren ze meer over hun klanten en retweeten ze de tweets van hun volgers op hun merkpagina om de klantenloyaliteit te vergroten.

Bovendien weet Brands nu dat Twitter werkt als een mediakanaal, elke controversiële post (goed of slecht) kan binnen enkele minuten viraal gaan, in tegenstelling tot elk ander social-mediaplatform. Daarom kan een slechte of goede tweet over een merk veranderen ‘hoe mensen het merk waarnemen’.

Hier helpen Twitter-marketingplatforms om snel terug te keren naar elke tweet en het handig te maken om vragen van klanten te beantwoorden.

Bovendien missen populaire merken zoals Starbucks, Samsung en McDonald’s nooit een kans om te tweeten over hun merkwaarden, interactie te hebben met hun volgers en te reageren op hun klanten. Deze activiteiten zullen de merken dus zeker helpen om uw merk te markeren en de verkoop te verhogen.

  Pin tweets met het nieuwe Twitter-profiel nu voor iedereen beschikbaar

Merken weten ook dat het in de gaten houden van tweets van concurrenten net zo belangrijk is als het opzetten van een tweetermarketingstrategie voor hun merk. Ze gebruiken Twitter-marketingtools om te controleren wat hun concurrent tweet, hoe ze met klanten omgaan en hoe hun tweets presteren.

Dus als u een merk wilt vestigen en uw ROI wilt verhogen, dan is Twitter de juiste plaats om onze klanten op de hoogte te stellen van uw merk en hun vragen op te lossen. Twitter-marketingplatforms helpen u het werk te vergemakkelijken.

Welke inhoud werkt het beste op Twitter?

Sommige specifieke soorten inhoud kunnen uw verkeer en branding op Twitter ten goede komen.

Hier is een vergelijking van elk type inhoud met de andere. U kunt echter alle inhoud op Twitter plaatsen, zoals video’s, afbeeldingen en tekst.

Hier is de vergelijking van elk type inhoud met de andere door Quick Sprout.

  • Video’s zijn minder effectief dan afbeeldingen.
  • Afbeeldingen ontvangen doorgaans meer dan twee keer zoveel retweets in vergelijking met video’s.
  • Tekst presteert beter dan afbeeldingen, en
  • Citaten presteren beter dan vragen. Vragen leverden echter meer reacties op dan citaten. Vragen krijgen over het algemeen 1.050% meer reacties.

Opmerking: Memes zijn geen groot ding onder Twitter-gebruikers. Er worden niet zoveel memes gedeeld op Twitter als op Facebook en Instagram. En ze nemen een heel klein deel van de tweets op Twitter voor hun rekening.

Als je nu naar deze feiten kijkt, vraag je je misschien af: “Wat voor soort inhoud moet ik op Twitter plaatsen?”

Nou, het is geen rocket science; welke inhoud je ook plaatst, zorg ervoor dat je merkstem en consistentie behouden blijft. Hier helpen Twitter-marketingtools u bij het kiezen van trending onderwerpen en welk type inhoud populair is.

Laten we eens kijken naar de beste beschikbare Twitter-marketingtools.

Beste Twitter-marketingtools

publiek

Audiense is een Twitter-marketingtool die werkt als een juweeltje als je je op Twitter wilt concentreren en een community wilt opbouwen. Deze tool helpt je om je publiek beter te leren kennen.

U kunt de demografie, interesses en persoonlijkheid van uw doelgroep controleren met communitybeheer en -analyse. Bovendien automatiseert de functie Chatbots en Uitzendingen het proces om rechtstreeks verbinding te maken met uw volgers (of klanten).

Fundamentele kenmerken.

  • Het vertelt je wanneer het de beste tijd is om op Twitter te posten voor meer betrokkenheid.
  • Filter potentiële gebruikers en volgers uit en detecteer spammers en inactieve gebruikers.
  • Ken uw Twitter-community door de demografische gegevens van uw volgers te krijgen.
  • Krijg duidelijke analyses van de tools.
  • De influencer-identificatiefunctie kan controleren welke personen uw merk beïnvloeden.
  • Klanten kunnen gegevens gebruiken om planning en creatieve ontwikkeling in elke fase te informeren, van de pitch tot de evaluatie na de campagne.

Met deze tool kun je je Twitter-account vergelijken met het account van je concurrent om te zien wat voor hen werkt en hoe hun volgers erop reageren, wat je zeker helpt om je inhoud te bedenken.

  Lees trending nieuws van over de hele wereld met Moments van Twitter

Zo blijft u uw concurrenten voor.

SocialPilot

SocialPilot is niet zomaar een Twitter-marketingtool, maar een volledig pakket dat uw Twitter-marketing verbetert en u in staat stelt uw marketingdoelen sneller te bereiken. U kunt meerdere Twitter-accounts beheren en meer dan 500 tweets tegelijk plannen, zodat u en uw merk up-to-date blijven.

Met deze Twitter-marketingtool kun je niet alleen slim tweeten, maar het geeft je ook inhoudsideeën met zijn beheerfunctie, die je publiek leuk zal vinden.

Daarnaast kun je afbeeldingen, video’s en tekst posten en deze personaliseren met emoji’s en aangepaste velden. Zo kunt u uw benchmark bepalen en uw doelgroep u laten onthouden.

Bovendien kunt u met SocialPilot het volgende doen:

  • Krijg een uitgebreid overzicht van al uw geplande tweets voor een bepaald account, dagelijks, week per week en maandelijks.
  • Maak uw tweets accountspecifiek.
  • Maak afbeeldingen en GIF’s toegankelijker door alternatieve tekst toe te voegen.
  • Deel relevante links met behulp van ingebouwde URL-verkorters.
  • Analyseer tweetprestaties op basis van vind-ik-leuks, retweets, engagementen, enz., met analyserapporten.

Naast Twitter-marketing dient SocialPilot verschillende doelen, zoals social media-analyse voor Facebook, LinkedIn, Instagram en Google Business.

Tweepi

Twitter-marketing is moeilijk, maar niet met Tweepi. Het helpt je om je Twitter-marketing naar een ander niveau te tillen. Tweepi’s kunstmatige intelligentie drijft Tweepi aan en maakt het een van de beste Twitter-marketingtools.

Stel je hebt duizenden volgers. Ze zullen zinloos zijn als u niet met hen communiceert en hun vragen beantwoordt. Maar contact opnemen met elke volger en wachten op een paar om te reageren kost veel tijd.

Bovendien verbeteren de volgende functies uw marketing.

  • Analyseer je volglijst en identificeer inactieve, irrelevante of ongewenste accounts, zodat je actie kunt ondernemen zoals je wilt.
  • Vind relevante hashtags en de hashtags die uw concurrenten gebruiken.
  • Krijg een idee van de betaalcapaciteit of sociale waarde van uw publiek.
  • Verhoog uw betrokkenheid met de geavanceerde functies van Tweepi.
  • Volg specifieke gebruikers of concurrenten.
  • Zorg dat gebruikers relevant zijn voor uw onderwerp van interesse en passen bij uw betrokkenheid.

Tweepi maakt Twitter-marketing eenvoudig.

Tweethunter

Verdien geld met je Twitter-account met Tweethunter als nooit tevoren. Hiermee kun je 100 schema’s van maximaal 100 tweets plaatsen in minder dan 60 minuten. Het wordt geleverd met AI-technologie die uw merk en doelgroep begrijpt en u een breed scala aan inhoudsideeën en markttrends biedt.

Daarnaast kunt u met Tweethunter het volgende doen:

  • Vind trending tweets en doe inspiratie op
  • Ontvang dagelijks aangepaste tweetsuggesties, herschrijf tweets die je leuk vindt en onderhoud contentthreads.
  • Krijg duidelijke en beknopte tweetanalyses van uw vorige tweets en sorteer ze volgens uw voorkeur.
  • Krijg meer bereik en volgers met automatisering.
  • Controleer welke tweet het goed doet.
  • U kunt ook de profielbezoeken bekijken.

Bovendien zal deze tool u begeleiden om uw potentiële leads en hun gegevens te achterhalen.

Sociaal lager

Kom alles tot op de bodem uit met deze krachtige Twitter-analysetool waarmee je volgers kunt lokaliseren en filteren op factoren als locatie, demografie of betrokkenheid.

Als je een Twitter-marketingtool probeert, kies dan voor Social Bearing en krijg een idee van hoe Twitter-marketingtools werken, aangezien deze tool een gratis proefperiode van 7 dagen biedt.

Bekijk bovendien deze kenmerken van sociaal lager:

  • Pas het dashboard aan volgens uw voorkeur
  • Ontvang Premium-rapporten voor alle eerder gepubliceerde tweets
  • Bekijk wie het over u of uw bedrijf heeft.
  • Sorteer tweets op betrokkenheid, taal en andere factoren.
  • Bekijk de beste hashtags, vermeldingen en influencers
  • Vind vrienden, volgers en tijdlijnen van gebruikers.
  • Twitter foto muren
  • Sentimentanalyse van tweets
  • Filter vermeldingen, engagementen en uw tijdlijn
  • Tweets met geotags en een kaart
  • Grafische Twitter-gegevens exporteren
  Hoe deel je een live foto als een GIF op Twitter vanaf je iPhone of iPad

Bovendien heeft het een unieke functie waarmee je de groei van je volgers in de loop van de tijd kunt volgen.

tweetonomie

Ken je volgers beter met tweetonomie. Deze Twitter-marketingtool biedt u diepgaande gegevensanalyse om u te helpen gedragspatronen van gebruikers te begrijpen, hoe ze denken en wat ze verkiezen.

Twinonomy biedt statistische analyse van het account, volgers, campagnes, hashtag-prestaties van een gebruiker, enz.

Dit zijn de kenmerken van Twinonomy: –

  • Krijg uitgebreide en visuele analyses van iemands tweets, antwoorden, vermeldingen en hashtags. Bovendien is het uitstekend in het analyseren welke van je tweets de meeste retweets hebben verdiend.
  • Blader, zoek en filter de mensen die u volgt en de personen die u volgen.
  • Tweets, retweets, vermeldingen en rapporten kunnen allemaal met slechts één klik worden geëxporteerd naar Excel en PDF.
  • Houd uw interacties met andere Twitter-gebruikers bij, inclusief vermeldingen, favorieten en retweets.
  • De twee exporteren met behulp van elke zin, hashtag, URL of @user, zoekanalyses.
  • Ontdek informatie over en download de favorieten van elke gebruiker en retweet tweets.
  • Ontdek wie je volgt, maar wie je niet snel een plezier doet.
  • Altijd en overal toegang tot de tool op uw telefoon.

Het kan ook uitstekend analyseren welke van je tweets de meeste retweets hebben ontvangen. Bovendien heeft het een unieke functie waarmee je de groei van je volgers in de loop van de tijd kunt volgen.

volger

Krijg realtime gegevens met alle vermeldingen, retweets, hashtags, volgers, enz. In één dashboard met Foller. Vind de meest populaire termen op Twitter met ’tag clouds’.

Bovendien geeft Foller u nauwkeurige gegevens over Twitter-gebruikers, zoals wanneer ze lid werden, hun tijdzone en de verhouding volgers tot volgers. Het helpt je dus om te beslissen of je iemand wilt volgen of niet.

De beknopte tabelfunctie van Foller biedt recente gegevens van gebruikers, dat wil zeggen hun berichten, tweets, tags, retweets en opmerkingen. Met deze gegevens kunt u dus snel geautomatiseerde accounts en spammers identificeren.

U kunt controleren op welk tijdstip gebruikers het meest actief zijn. Bijgevolg kunt u uw berichten plaatsen en plannen.

Conclusie

Twitter heeft een enorm bereik als je je bedrijf wilt promoten of aan personal branding wilt doen, maar je hebt de juiste strategie en tools nodig. We hebben hierboven enkele van de meest bruikbare en foutloze tools opgesomd. Vergelijk en test deze Twitter-marketingplatforms en kies wat voor u werkt.

U kunt ook kijken naar een geavanceerde zoekopdracht op Twitter die uw marketing en branding helpt.

Blijf twitteren!

gerelateerde berichten