9 beste e-mailautoresponders voor marketingautomatisering

Autoresponders voor e-mail voeren geautomatiseerde taken uit voor e-mailmarketingcampagnes zonder elk antwoord handmatig te verzenden. Het bespaart tijd en inspanningen van gebruikers en genereert inkomsten.

E-mailcampagnes worden door e-mailproviders als spam beschouwd en er zijn een paar off-target en verkeerd getimede e-mails nodig om de aandacht van potentiële klanten te trekken. Het vereist dat afzenders een oplossing ontwikkelen die een publiek kan aantrekken zonder ze te overweldigen.

E-mail autoresponder helpt bedrijfseigenaren om met klanten te communiceren en een relatie met hen op te bouwen. Marketeers zijn zich bewust van autoresponders via e-mail en gebruiken ze voor hun hefboomwerking zonder de cashflow te verbranden.

Het is een van de meest effectieve, gemakkelijkste en goedkoopste manieren geworden om leads te winnen en om te zetten in potentiële abonnees. Laat ons u door alles leiden over e-mail autoresponder.

Wat is een autoresponder?

E-mail autoresponder stelt bedrijven in staat om automatisch e-mails naar de geselecteerde gebruiker(s) te sturen na voltooiing van een reeks acties. Het kan gaan om het doen van een aankoop, het invullen van formulieren, het wijzigen van instellingen of zelfs een e-nieuwsbrief die naar abonnees wordt verzonden.

Gebruikers doen bijvoorbeeld online een aankoop en krijgen direct een e-mail over hun bestelling, melden zich aan voor een nieuwsbrief en krijgen direct een welkomstmail, enz. Marketeers gebruiken e-mailautomatiseringstools, gebruiken sjablonen om e-mails op te stellen, parameters in te stellen en te laten analyseren het resultaat voor u.

De belangrijkste kenmerken van de autoresponder-tool zijn onder meer:

  • Ontwerp sjablonen waarmee u direct nieuwe e-mails kunt maken die voldoen aan de eisen van merken.
  • Analytics monitort de e-mails die naar gebruikers worden verzonden om een ​​maximaal rendement op de investering te krijgen en om klikpercentages en open percentages bij te houden.
  • Gebruik Drag-and-Drop e-mailbuilder om e-mails te maken zonder HTML-lay-outs te gebruiken.

E-mail autoresponder-tools kunnen helpen bij het afdekken van verschillende geavanceerde functies waarmee marketeers hun publiek kunnen vergroten en hun productiviteit kunnen verhogen. Het hangt echter af van de abonnees en acties die men moet nemen.

Hoe kies je de juiste e-mail autoresponder?

Het is essentieel om de juiste autoresponder voor e-mail te kiezen om ervoor te zorgen dat u de persoonlijke touch van de e-mail niet verliest. Deze e-mails bevatten een warm welkom aan het publiek, aanbevelingen, abonnementsherinneringen, enz. De belangrijkste factoren waarmee u rekening moet houden bij het kiezen van de autoresponder voor e-mail zijn:

#1. Automatiseringsmogelijkheden

Geautomatiseerde campagnes zijn essentieel als men zijn doelgroep wil vergroten. De gebruikers kunnen het integreren met CRM-tools (Customer Relationship Management) of klantendatabases, waardoor zeer gepersonaliseerde criteria worden geactiveerd. Het omvat de automatiseringsmogelijkheden zoals welkomstmail, herinneringen, webtrigger, verlaten winkelwagentje, follow-up, filiaalstromen, A/B-testen, enz.

#2 E-mailsegmentatie

Bedrijven selecteren hun database om één e-mailcampagne uit te sturen om dingen onder de aandacht van klanten te brengen. Het is echter essentieel om te begrijpen dat elke klant andere eisen en vereisten heeft op basis van hun winkelwageninhoud, leeftijd, geslacht, gemiddelde uitgaven, een eerdere aankoop, geolocatie, websitegedrag en weersomstandigheden. Daarom helpt e-mailsegmentatie bij het targeten van betere klanten en verhoogt het de conversiepercentages.

#3 E-maileditor

Marketeers kunnen de e-mail indien nodig handmatig bewerken. Van een aansprekende onderwerpregel tot belangrijke elementen, van CTA tot e-mailtekst, men kan alle aspecten opnemen om de look en feel te verbeteren. De e-maileditors helpen bij het leveren van voorspelbare resultaten en het genereren van merkgebonden e-mails die kunnen helpen bij het traject van de klant. Kies een tool met een gebruiksvriendelijke e-maileditor.

#4 Campagnebeheer

De beste manier om met klanten in contact te komen, is door diverser te zijn in kooptrajecten en de zichtbaarheid te vergroten. Het is essentieel om de groeiende lijst te beheren en in te zoomen op de belangrijkste aspecten zoals totale verkoop per verzonden e-mail, ROI per e-mail, verkoop per post, enz., Wat een diep inzicht in campagnes biedt. Zorg ervoor dat de tool die u selecteert een gedetailleerd dashboard heeft waarmee u campagneresultaten kunt analyseren.

  Hoe maak je een mooie bestemmingspagina in WordPress?

#5 E-mail personalisatie

Als je publiek wilt trekken, doe je dit het beste met gepersonaliseerde en geautomatiseerde e-mails. De namen van klanten in de onderwerpregel, eerdere aankopen, op locatie gebaseerde aanbevelingen, enz., zetten gebruikers bijvoorbeeld om in inkomsten.

Laten we enkele van de beste autoresponder-tools voor e-mail bespreken die men kan gebruiken om een ​​reeks getimede e-mails naar de mailinglijst te sturen.

AWeber

Verander uw gewone abonnees in betalende klanten met AWeber autoresponder e-mail. Met deze automatiseringstool kunnen marketeers welkomstmails versturen, producten promoten, aanbevelingen sturen en informatie over uw bedrijf delen. AWeber helpt bij het opbouwen van een langdurige relatie met klanten via e-mails om waarde en geloofwaardigheid te leveren en een gemeenschap op te bouwen.

Daarnaast maken autoresponder-tools het gemakkelijk om de prestaties van de campagne te analyseren, met details over de betrokkenheid, klikken, open rate, enz.

Marketeers kunnen contact maken met de klanten door tijdige e-mails te verzenden en in te plannen en zinvolle relaties op te bouwen. De gebruiksvriendelijke e-mailbuilder vereist geen codeerkennis en ontwerpt e-mails die aan de merkvereisten kunnen voldoen.

Men kan vooraf gebouwde geautomatiseerde campagnes gebruiken om prospects te koesteren en gerichte e-mails naar abonnees te sturen. De aanpasbare en mobiel-responsieve sjablonen kunnen helpen bij het betrekken, verkopen, promoten, converseren en verwelkomen van de abonnees.

Voortdurend contact

Genereer resultaten voor non-profitorganisaties en kleine bedrijven met Voortdurend contact autoresponder-tools. De gebruikers kunnen automatisch doneren en de verkoop stimuleren met gebruiksvriendelijke tools die veel tijd kunnen besparen. Constant Contact helpt bij het verbeteren van de resultaten en verhoogt de betrokkenheid bij automatisering van e-mailmarketing.

Het doel van het gebruik van de autoresponder-tool voor e-mail is om het publiek automatisch te betrekken. Het helpt ook leads te koesteren om op contacten gebaseerde e-mails en welkomst-e-mails aan de merken te richten. Het is mogelijk om het klantenbereik uit te breiden met behulp van formulieren en tools voor het maken van lijsten.

Of het nu een onderneming of een startup is, iedereen kan profiteren van de automatiseringstool voor e-mailmarketing. Bedrijven kunnen leads verzamelen en contact leggen met klanten met behulp van strategische en efficiënte e-mailmarketingcampagnes. Het doel is om leads te koesteren en gerichte berichten naar de contacten te sturen.

Met Constant Contact kunnen gebruikers hun verkoop stimuleren en hun expertise gebruiken om de omzet te verhogen. Het ontketent de kracht van verkoop en automatisering om een ​​sterke relatie met klanten op te bouwen en een complete ervaring te bieden.

Sendinblue

Verstuur tot 300 e-mails per dag met Sendinblue en sla onbeperkt contacten op. De autorespondersoftware kan op elk moment van de dag resultaten genereren zodra de campagne live is. Sendinblue werkt aan merkbetrokkenheid en stimuleert de verkoop om de klantreis te behouden terwijl u bezig bent met andere taken.

Afhankelijk van de functies is het een gratis autoresponder voor e-mail met een paar premium-abonnementen zoals Lite, Premium en Enterprise. De dubbele opt-in-functies voorkomen spamvallen, elimineren spelfouten in e-mailadressen en verkrijgen een bewijs van wedstrijd. Gepersonaliseerde welkomstberichten bieden een geweldige start voor het opbouwen van een relatie met klanten die de merknaam in het achterhoofd van de klant houdt, links promoot en de verkoop stimuleert.

Klanten kunnen e-mails ontvangen over achtergelaten winkelwagens met behulp van de Sendinblue-software. Het volgt de pagina en activeert de e-mails dienovereenkomstig om kopers te verleiden, verloren inkomsten te herstellen en vergelijkbare producten te verkopen. Bovendien is het mogelijk om verjaardags-e-mails te verzenden die zijn samengesteld met een korting die de waardering voor het merk kan vergroten en e-mailbetrokkenheid kan genereren.

  Hoe u de oude gratis transformatie-besturingselementen van Photoshop terug kunt halen

De toolbox voor e-mailontwerp bevat drop-and-drop, platte tekst en HTML-functies om de e-mails te helpen maken en personaliseren. Deze e-mails zijn responsief en passen op elk schermformaat, van mobiele telefoon tot pc-scherm, zonder extra codering.

HubSpot

HubSpot-software voor marketingautomatisering is zeer beroemd in de markt en gaat verder dan het verzenden van e-mails. Het minimaliseert repetitieve taken en vergroot de groei met zijn gestroomlijnde workflows. De … gebruiken HubSpot automatiseringstool heeft tot doel een robuuste workflow op te zetten die duizenden e-mailadvertenties kan verzenden om ze te analyseren.

Met e-mail drip-campagnes wordt de lead nurturing op de automatische piloot gezet om richting prospects te gaan en leads te genereren. De gebruikers hoeven geen code te schrijven om mooie e-mails te bouwen en kiezen uit voorwaarden, triggers en acties om te beginnen met het verzenden van e-mails. Het is een geïntegreerd marketingplatform dat de database in de loop van de tijd kan aanvullen of uitbreiden.

De e-mails zijn ook eenvoudig te visualiseren, personaliseren en aanpassen van campagnes, of het nu gaat om een ​​eenvoudige follow-up of een reis in meerdere fasen. Het kan de workflow eenvoudig bepalen met behulp van geavanceerde segmentatielogica om gepersonaliseerde e-mails naar elk contact te sturen.

De tool biedt automatisering van verschillende taken, zoals het roteren van leads naar verkopen, leads scoren, webhooks, waarde kopiëren en eigenschappen bijwerken. Het activeert interne meldingen wanneer klanten actie ondernemen om een ​​nieuwe taak toe te voegen aan Salesforce en CRM, en herinnert hen eraan om op te volgen.

Reactie terug krijgen

Reactie terug krijgen is een eenvoudige en krachtige tool die wordt geleverd met ontwerptools en sjablonen die het doel van campagnes kunnen bereiken. Het bevat ook de bruikbare analyses om het aan te passen voor verbeteringen en het verbeteren van de prestaties.

GetResponse e-mail autoresponder vestigt, onderhoudt en koestert de relaties van klanten met de merken. U kunt het beste een e-mailmaker met slepen en neerzetten gebruiken die pictogrammen, knoppen of video’s voor sociale media kan aanpassen. Het geeft structuur aan inhoud of sectieblok en reageert op mobiele previews.

De tool voor e-mailautomatisering zit boordevol meer dan 100 professioneel ontworpen sjablonen. Deze omvatten follow-up, welkomstmail, verkopen, promoten en vieren, waardoor marketeers abonnees kunnen converteren. De tool wordt geleverd met gratis afbeeldingen en GIF’s om e-mailontwerpen te verbeteren en is gemakkelijk toegankelijk zonder extra aankopen.

De kalenderweergave maakt het ook gemakkelijk om de abonnees bij te houden voor specifieke dagen waarvoor een e-mail nodig is. Het bespaart tijd om gesprekken te vergroten en relaties te onderhouden. De tool kan nieuwe blogposts ook automatisch delen direct na de publicatie of in de vorm van maandelijkse, dagelijkse of wekelijkse samenvattingen.

Mailerliet

Mailerlite bouwt een geautomatiseerde e-mailworkflow om de juiste mensen op het juiste moment te bereiken. Het stuurt getriggerde e-mails naar de abonnees om andere acties uit te voeren terwijl uw campagne op de achtergrond draait. Mailerliet verstuurt automatisch geautomatiseerde welkomstmails en gerichte e-mails over evenementen of webinars.

Met de geautomatiseerde tool kunnen gebruikers aangepaste velden toevoegen aan de e-mailenquête, het aanmeldingsformulier en het dashboard. Het doel is om de actie te activeren wanneer de database dit vereist op basis van de interesses van klanten. Het activeert geautomatiseerde e-mails voor gratis proefversies of abonnementsnieuwsbrieven voor klanten.

De autoresponder-tools voor e-mail zijn eenvoudig te integreren met eCommerce-platforms om het klantenbehoud te verbeteren. Het biedt e-mails over gekochte artikelen, verlaten winkelwagentjes, aankopen uit categorieën, aanbevelingen, bevestigingsmail en trackingdetails.

Gebruikers kunnen deze geautomatiseerde tool integreren met Shopify, Zapier, WordPress, Stripe, WooCommerce, enz. De realtime campagnerapporten helpen de statistieken, de betrokkenheid van het publiek en de algehele groei te verbeteren en bij te houden. De tool biedt diepgaand inzicht in conversatiepercentages, klikfrequenties en afmeldpercentages.

  Conceptbeheer houdt documentwijzigingen bij in DOCX, pagina's en andere indelingen [OS X]

ConvertKit

Bouw een pad om uw bedrijf een boost te geven met behulp van de tools voor marketingautomatisering van ConvertKit. Deze automatiseringstool is eenvoudig te gebruiken ontwerp-e-mails, inclusief gerichte inhoud om tijdige e-mails naar de klanten te sturen. ConvertKit heeft als doel een online bedrijf te laten groeien met:

  • Doelgroepsegmentatie is gebaseerd op de gebruikersreis,
  • Geautomatiseerde en krachtige trechters creëren,
  • Het actiepad van de abonnee aanpassen,
  • Content richten op de juiste doelgroep,
  • Regels en strategieën instellen die kunnen werken op de e-mailcampagne, en
  • Weten wat de volgende stap is voor abonnees.

Met de geautomatiseerde tool kunnen gebruikers gerichte drip-inhoud verzenden terwijl ze de reizen van klanten volgen. Marketeers kunnen een aangepast pad voor trechters bouwen met behulp van acties, gebeurtenissen en voorwaarden met aanpasbare en gemakkelijk te begrijpen functies.

De inzichten zijn gemakkelijk te begrijpen, waardoor marketeers weloverwogen beslissingen kunnen nemen over hun volgende campagnes. Naadloze inhoudsbewerking is een andere prominente functie die ervoor zorgt dat marketeers op de goede weg zijn terwijl ze intuïtieve e-mails bouwen. Het werkt met eenvoudige automatiseringstools om e-mails te maken en maakt gebruik van toonaangevende integratiepartners, RSS-feeds, enz. om het bedrijf te doen.

Moosend

Moosend is een geweldige plek om uw campagne te maken, te verzenden en te optimaliseren om succesvolle merken te bouwen. Het werkt voor alle bedrijven, van ondernemingen tot startups die adembenemend mooie ontwerpen aanbieden. Moosend e-mail autoresponder tool heeft belangrijke functies zoals lijstsegmentatie, A/B-testen, slepen-en-neerzetten-editor en gegevensanalyse.

Het doel is ervoor te zorgen dat bedrijven producten met geavanceerde functies op de markt kunnen verkopen. Het wordt geleverd met sjablonen voor e-mailautomatisering, geavanceerde rapportage en website- of gebruikerstracking, waardoor het gemakkelijker wordt om een ​​weloverwogen beslissing te nemen. De gebruikers kunnen prachtige bestemmingspagina’s maken terwijl ze het formaat wijzigen, bijsnijden, verplaatsen, wijzigen en bewerken van de lay-out.

De vooraf gemaakte sjablonen maken het gemakkelijker om de bestemmingspagina te bouwen zonder in codering te duiken. Het stimuleert bedrijfsgroei met de juiste sjablonen om waardevolle gegevens te verzamelen en formulieren te delen over sociale uitdagingen. De tool is eenvoudig te integreren met CRM, website of een ander eCommerce-platform, waardoor het gemakkelijk is om gegevens bij te houden.

ik Contacteer

Bouw een uniek pad voor uw bedrijf met behulp van de iContact e-mailmarketingtool terwijl u inspanningen en tijd bespaart. Het doel is om een ​​e-mail te automatiseren om gepersonaliseerde reizen van abonnees te creëren. Gebruikers kunnen triggers kiezen om reizen te maken die voor hen kunnen werken met ik Contacteer.

Het zit boordevol functies zoals:

  • Betrokkenheidstriggers
  • Datum-in-tijd gepersonaliseerde berichten
  • Abonnee-evenementen

E-mail autoresponder helpt ook bij het verzorgen van e-mails en gaat verder dan het verzenden van e-mails. Met deze tool kunnen gebruikers de prestaties van een campagne volgen, zoals online interacties of engagement (klikken, bezoeken en conversies).

Conclusie

Of u nu abonnees van het ene communicatiekanaal naar het andere wilt verplaatsen of e-mails wilt sturen op abonnementsdatum, laatste aanbiedingen of zelfs aanbevelingsmails wilt sturen (op basis van hun zoek- en bestelgeschiedenis), het is mogelijk met e-mailautoresponders. De tools kunnen helpen de waarde van de mailinglijst te maximaliseren en snel inkomsten te genereren.

Als u echter een handmatige e-nieuwsbrief wilt verzenden, zijn er gelegenheden waarbij de gebruikers dit op prijs zullen stellen, zoals seizoenspromoties, feestelijke tijden, updates genereren en verkoopaankondigingen. Zorg ervoor dat u het niet overdrijft, het relevant houdt en waardevolle inhoud ziet om impact te maken.

gerelateerde berichten