9 beste tools om vragen te identificeren “Mensen stellen ook” op Google

People Also Ask-tools helpen u om openbare vragen over Google Search Engine uit verschillende databases en regio’s te halen. En ja, het helpt je met SEO!

De Google-zoekmachine vermeldt tegenwoordig niet alleen gerangschikte websites. Het biedt een interactieve zoekervaring via de People Also Ask-resultaten.

Sinds de lancering hebben experts op het gebied van zoekmachineoptimalisatie (SEO) verschillende manieren geprobeerd om People Also Ask questions te gebruiken om websites te rangschikken.

Soms laat Mensen ook vragen beperkte vragen zien of komen ze helemaal niet opdagen. U hebt ook regionale vragen nodig die alleen uit specifieke landen verschijnen. Hier komen mensen ook vragen tools tot uw redding. Lees verder om de besten te leren kennen die tot uw dienst staan ​​zonder tijd en energie te verspillen!

Wat vragen mensen ook?

People Also Ask is een interactief zoekresultaat in vraagformaat. Het heeft betrekking op uw oorspronkelijke zoekopdracht op een trefwoord, woordgroep of zin in de Google-zoekmachine. Het is populair als PAA-box in de SEO-industrie.

Google is in 2015 begonnen met het tonen van de PAA-box. Sindsdien toont People Also Ask een aantal zeer relevante vragen bij uw zoekopdracht. Soms vind je de eigenlijke vraag en een passend antwoord uit een PAA-box.

Over de structuur gesproken, de PAA-box kan in het begin 3 tot 4 vragen bevatten. Maar als u op één vraag klikt, toont het vak meer vragen die relevant zijn voor het onderwerp. Alle vragen en antwoorden verschijnen als kleine fragmenten.

Wanneer u op het vraagfragment klikt, wordt het vak uitgevouwen om meer inhoud, de link van de website, de SEO-titel en metabeschrijving weer te geven.

Het belang van mensen vraagt ​​ook

Mensen vragen ook om gebruikers

PAA box is in de eerste plaats voor de gebruikers van Google SERP. Google begon deze fragmentvragen weer te geven om gebruikers te helpen bij het vinden van sterk relevante en pint-point-inhoud volgens de zoekopdracht.

Het helpt ook gebruikers die niet weten hoe ze een Google-zoekopdracht op de juiste manier moeten formuleren, zodat ze nauwkeurige resultaten krijgen.

Het algoritme van de Google-zoekmachine doorloopt de zoekintentie en probeert het juiste sentiment achter de zoekopdracht te begrijpen. Vervolgens worden enkele vragen weergegeven die de gebruiker zeer vindingrijk zal vinden.

Als u bijvoorbeeld kunstmatige intelligentie zoekt, toont het PAA-vak een paar vragen, waarvan de bovenste is: “Wat is kunstmatige intelligentie met voorbeelden?”

Hier beschouwt de Google-zoekapp de algemene vraag als de zoekintentie. Als u de vragen echter blijft uitbreiden, vindt u meer niche-inhoud.

Om nog maar te zwijgen, voor die gebruikers die niet zeker weten waarnaar ze op zoek zijn, kan de PAA-box hen naar de juiste vraag en het antwoord leiden.

Mensen vragen ook naar website-eigenaren

Website-eigenaren en marketeers gebruiken de PAA-box voornamelijk om klikken en webpaginabezoeken te krijgen. Als u voldoende optimalisatie van de inhoud van webpagina’s kunt uitvoeren, kan uw website worden weergegeven in de fragmenten die mensen ook vragen, zo niet als topzoekresultaten.

  Het formaat van een afbeelding wijzigen naar een bureaubladachtergrond

U kunt ook vertrouwen op PAA-boxvragen voor nieuwe inhoudsideeën. Om nog maar te zwijgen, het toevoegen van deze vragen aan de FAQ-sectie van uw inhoud kan uw website naar het PAA-boxfragment duwen.

Hoe vragen mensen ook hulp aan marketeers?

Als u een marketeer bent, dan is de PAA-box een krachtige marketingtool. Het stelt je in staat om te weten wat de doelgroep vraagt ​​op Google. Als u die vragen kent, kunt u uw website-inhoud, artikelen, bloginhoud, enz.

Dergelijke optimalisaties helpen uw website vaak om te scoren op Google SERP en de PAA-box. Bovendien krijg je honderden contentideeën voor je contentproductieteam zonder dat je brainstormsessies hoeft te organiseren. In de meeste gevallen is dergelijke inhoud zeer behulpzaam bij het verbeteren van de positie van uw website in plaats van algemene zoekwoorden.

Bovendien, als u longtail-zoekwoorden target voor marketingdoeleinden, kunnen PAA-boxen helpen. U kunt de vragen kopiëren zoals ze zijn en gezaghebbende en beknopte inhoud rond de vraag maken.

Als uw inhoud eenmaal online staat, is de kans groter dat deze aan uw doelgroep wordt getoond als deze van grotere waarde is dan die van uw concurrenten.

Wanneer uw webpagina in het PAA-fragment verschijnt, krijgt deze meer klikken en omleidingen. Uw marketingstrategie verhoogt dus de bezoekersaantallen op uw website.

Redenen om mensen in de gaten te houden Vraag ook

Vragen uit de PAA-box helpen u van de volgende voordelen te genieten. Daarom moet u verwijzen naar de People Also Ask-fragmenten voor inhoudsoptimalisatie:

  • Rank twee keer op de Google SERP, een keer op de eerste pagina en een andere op de PAA-box.
  • Het helpt je bij het maken van een contentstrategie als je net bent begonnen als content publisher of marketeer.
  • PAA-boxen helpen u ook om de trending zoekintentie voor uw diensten of producten te identificeren.
  • Krijg toegang tot exclusieve gebruikersvragen die u op geen enkel forum of socialemediakanaal kunt vinden.
  • Ontvang ideeën voor inhoud van hoge kwaliteit.
  • Genereer enorm veel organisch verkeer door een hogere zichtbaarheid, aangezien PAA-vakken verschijnen in de eerste drie zoekresultaten.

Nu je weet wat een PAA-box is, vind je hieronder een aantal uitstekende platforms om lange lijsten van Mensen stellen ook vragen samen met geavanceerde filtering te krijgen:

Mensen vragen ook door Frase

Je kunt je contentcreatie naar een hoger niveau tillen met People Also Ask van Frase. Het helpt je de vraag te vinden waar je publiek naar op zoek was. Zo kunt u hun antwoorden in uw inhoud opnemen om met een nuttig artikel te komen.

Deze tool wordt geleverd met een schone en minimale interface, waar u uw onderwerp kunt invoeren om alle “mensen stellen ook vragen” te vinden die op internet beschikbaar zijn. U kunt ook de meeste vragen uitbreiden om de verwante vragen voor die specifieke vraag te vinden.

Om deze functie te gebruiken, hoeft u zich ook niet te abonneren op betaalde abonnementen van Frase. Of u nu inhoud maakt met behulp van de AI-technologie van deze software of dat een mens het schrijft, u kunt altijd hulp krijgen van deze functie.

Neem op wat mensen vragen over een onderwerp in uw artikel en krijg meer zichtbaarheid en organisch verkeer.

Als je Semrush al gebruikt voor SEO-projecten, hoef je niet verder te zoeken naar hoogwaardige en boeiende People Also Ask-vragen.

  Wat is een "surveillance" of "NAS" harde schijf?

Ga gewoon naar je Semrush-dashboard of het scherm Projecten. In het linkerdeelvenster zou u het hulpprogramma voor zoekwoordmagie moeten zien. Klik erop, typ uw trefwoord en u krijgt veel resultaten. Schakel over naar Vragen om direct populaire PAA-boxvragen te krijgen.

De tool biedt de volgende functies voor PAA-vraagresultaten:

  • Zoekintentie zoals transactioneel, informatief, navigatie, etc.
  • Zoekwoord moeilijkheidspercentage
  • Intent-tags
  • Een trendlijn van de afgelopen 12 maanden
  • SERP-functies

Deze gratis PAA-tool van SearchResponse.io is er om schrijvers en marketeers te helpen door PAA-query’s aan te bieden vanuit een database met meer dan 150 miljoen vragen. Al deze vragen zijn uniek en afkomstig van de machine learning-technologie van Google.

Op dit platform kun je relevante vragen vinden over je hoofdonderwerp, gesorteerd op populariteit. Als je denkt dat het gewoon weer een PAA-schraper is, heb je het mis. Naast het verstrekken van de PAA-query’s, voegt het ook een dimensie van populariteit toe, zodat u gemakkelijk prioriteiten kunt stellen.

Omdat PAA een dynamische functie is, kunnen er verschillende vragen op uw computer verschijnen op basis van locatie, tijd en apparaat. Omdat deze tool alle populaire PAA’s vastlegt, verliest u nooit de kans om dat in uw blog te vermelden. Deze functie onderscheidt deze tool van zijn tegenhangers.

Op SearchResponse.io kunnen gebruikers PAA-query’s krijgen met onderwerp, domein en URL. Houd er echter rekening mee dat de locatie die deze tool gebruikt om de vragen op te halen, de VS is.

Ook gevraagd

Als je wilt weten welke vragen mensen hebben over een merk, zoekopdracht of zoekwoord, is AlsoAsked het platform dat PAA-gegevens met je deelt.

De geospecifieke en live vragen kunnen u een ongeëvenaard inzicht geven in de zoekintentie. Hierdoor kun je je artikel zo samenstellen dat het hoger in de zoekmachine komt te staan.

Met deze tool met meerdere functies kunt u een trefwoord invoeren door een CSV-bestand met meerdere onderwerpen te typen of toe te voegen. Als u op zoek bent naar PAA’s in andere talen dan het Engels, kunt u ook kiezen uit de populaire talen met behulp van het vervolgkeuzemenu.

Bovendien kunt u met AlsoAsked de locatie instellen op bijna elk land ter wereld en de zoekdiepte selecteren tussen standaard en diep.

Voordat u een abonnement voor deze tool kiest, kunt u de functionaliteit ervan controleren met 3 gratis pogingen per maand. Visuele relatiemapping tussen onderwerpen en gegevensexport in CSV-bestanden zijn andere kenmerken van dit platform.

Ben je een contentmanager of marketeer die schrijvers elke maand honderden contentideeën moet geven? Maak je geen zorgen meer, want Nozzle PAA Tool is er om je te helpen talloze artikelideeën te genereren zonder rigoureuze brainstormsessies te doorlopen.

Met deze robuuste tool kunt u de sectie Mensen vragen ook en de SEO-strategie dienovereenkomstig optimaliseren. De software verzamelt de PAA’s en neemt deze op in een rapport dat u kunt bekijken op Google Data Studio.

Het rapport bevat ook de frequentie van deze vragen, zodat u kunt beslissen welke u als eerste in uw inhoud wilt plaatsen.

TrefwoordenMensenGebruik

Wilt u weten wat de gebruikers willen weten over uw onderwerp of zoekwoord op platforms zoals People Also Ask, Quora en Reddit? Gebruik KeywordsPeopleUse om direct inzicht te krijgen in online zoekopdrachten. Voer gewoon uw onderwerp, merk of zoekopdracht in om alle vragen te krijgen die mensen eromheen stellen vanuit een bepaalde taal en locatie.

  Hoe u uw Badoo-account kunt verwijderen

Hoewel u met deze tool elk land ter wereld kunt kiezen, zijn de ondersteunde talen Engels, Frans, Duits, Italiaans, Russisch, Spaans en Portugees. Als je je content rond deze vragen kunt bouwen, wordt de kans groter dat je blog hoger scoort.

neurale tekst

Als u niet weet wat er in de markt gebeurt met betrekking tot uw branche, is de PAA-box de juiste plek om te beginnen met onderzoeken. Met neuraltext wordt het vinden van bijgewerkte en relevante Mensen stellen ook vragen moeiteloos.

Het schetst niet alleen de vragen. Het verwerkt de informatie zodat u deze kunt gebruiken in uw SEO-strategie. De zoekresultaten zullen u bijvoorbeeld informeren over de achterliggende intentie en motieven achter de PAA-vragen die u ziet.

Verder komt het zoekresultaat van de PAA-vraag in een geclusterd formaat. De tool groepeert relevante vragen in één vak en toont meerdere vakken op basis van de beschikbaarheid van openbare vragen op Google Zoeken.

Met Twaino Free PAA Tool kunt u zoeken naar relevante PAA-boxvragen met behulp van drie filters. Het eerste filter is het trefwoord dat resultaten ophaalt die nauw verband houden met uw merk, product of service.

Het tweede filter is taal. U kunt kiezen uit een lange lijst met talen. Wanneer u de zoekopdracht uitvoert, krijgt u Mensen stellen ook vragen in de bedoelde taal.

Ten derde kunt u ook selecteren uit welke regio of welk land u de PAA-vragen wilt ophalen. Als u zich bijvoorbeeld richt op gebruikers uit de VS, kiest u de Verenigde Staten als land.

De zoekresultaten worden weergegeven als een netwerkgrafiek. De grafiek begint met de meest relevante vraag. Vervolgens vertakt het zich naar nichevragen over hetzelfde zoekwoord.

Umbrellum PAA-database

Umbrellum PAA Database is waar u de vragen kunt vinden waarnaar uw doelmarkt op zoek is. Deze database bestaat uit miljoenen PAA-vragen die behoren tot een scala aan branches. Voer het trefwoord in en selecteer uit de landenlijst om de vragen te krijgen die mensen vanaf die locatie stellen.

De gegevens die de tool biedt, worden ook geleverd met een gebeurtenisindex. Het geeft het aantal keren aan dat de vraag in de database is verschenen.

laatste woorden

Google wil van een informatiemotor een kennismotor worden. Uw strategie voor zoekmachineoptimalisatie (SEO) moet dynamisch zijn, aangezien Google regelmatig zijn beleid voor het rangschikken van websites wijzigt.

People Also Ask is een van de strategieën om gebruikers semantische en organische vragen te bieden in plaats van simpelweg webpagina’s te laten zien die veel doorlichting en onderzoek vereisen. Aangezien uw SEO-strategie PAA omvat, kunt u de hierboven genoemde tools gebruiken om potentiële vragen voor het maken van inhoud te ontdekken.

Mogelijk bent u ook geïnteresseerd in de SEO-audittechniek van de website om ervoor te zorgen dat de SEO-methoden die u gebruikt de resultaten opleveren die u nodig hebt.

gerelateerde berichten