Beheer alle verkoopwerkzaamheden met Monday Sales CRM

Met behulp van een efficiënt, functierijk en gebruiksvriendelijk platform zoals Monday Sales CRM kunt u elk aspect van uw verkoopproces beheren, van het organiseren van klantgegevens en het beheren van workflows tot het analyseren van uw omzet en teamprestaties.

Een Customer Relationship Management (CRM) platform is een tool die organisaties gebruiken om hun relaties met klanten en prospects te beheren en te verbeteren.

Evenzo is een verkoop-CRM een type CRM-tool dat wordt gebruikt om de volledige verkooppijplijn van een organisatie te beheren. Het helpt u de gegevens van uw prospects en klanten op te slaan, te analyseren met duidelijke dashboards en uw verkoopproces effectief te beheren.

Uw verkoopteams kunnen een verkoop-CRM gebruiken bij dagelijkse activiteiten, zoals het invoeren van gegevens, het informeren van klanten, e-mailen voor follow-ups, enz. Ze kunnen zelfs repetitieve taken automatiseren om tijd en moeite te besparen en meer tijd te besteden aan waar ze goed in zijn: verkoop.

Maandag verkoop-CRM kan dus een goede optie zijn als u een goede CRM wilt om uw verkoopprocessen te stroomlijnen.

Ik zal de verkoop-CRM van maandag in dit artikel bespreken om u te helpen beslissen of het past bij uw zakelijke behoeften.

Laten we beginnen!

Maandag Sales CRM: wat is het?

Monday Sales CRM is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk, intuïtief CRM-platform waarmee u alle verkoopworkflows op één plek kunt afhandelen. U kunt het gebruiken om uw:

  • Verkoop traject
  • Hoofd management
  • Contactbeheer
  • Marketing activiteiten
  • Lead vastleggen
  • Klantprojecten
  • Teamtaken en projecten
  • Onboarding/offboarding van klanten

En meer.

Dit robuuste CRM-verkoopplatform is in hoge mate aanpasbaar en helpt u uw gekwalificeerde leads te verzamelen en te koesteren. Het heeft efficiënte functies zoals overzichtelijke dashboards, workflows, sjablonen, offertes, formulieren, enz. om uw verkoopbeheer moeiteloos te maken.

Bovendien presteren de functies en functionaliteiten goed, hoe groot of klein uw gegevens ook zijn. U krijgt meerdere integraties en automatiseringstools om repetitieve, alledaagse taken snel te elimineren. Het biedt ook kwaliteitsondersteuning en betaalbare prijsopties die geschikt zijn voor verschillende soorten bedrijven.

Meer dan 152.000 klanten vertrouwen het wereldwijd vanwege de functies, prestaties, bruikbaarheid en andere factoren.

Maandag Sales CRM Review: Functies

De lijst met CRM-functies voor maandagverkoop is uitgebreid, zodat u meer kunt doen met één enkele tool. Het biedt functies om gegevens op één plek te ordenen, uw klantinteracties te centraliseren en repetitieve taken te automatiseren, samen met vele integratie- en aanpassingsopties.

Communicatie Management

Monday Sales CRM biedt verschillende functies om u te helpen uw klantcommunicatie te volgen en te centraliseren en er voortdurend dichter bij te blijven.

  • E-mailsynchronisatie: synchroniseer uw Outlook of Gmail volledig om e-mails te blijven verzenden en ontvangen. U kunt ook automatisch alle verzonden e-mails binnen dit platform loggen.
  • E-mailtracking: het stelt u automatisch op de hoogte wanneer uw lead wordt geopend/op uw verzonden e-mails reageert. Deze informatie helpt je om ze op het juiste moment op te volgen zonder hun persoonlijke ruimte binnen te dringen.
  • Activiteitenbeheer: u kunt alle contact- of leadgerelateerde activiteiten vastleggen, zoals vergaderingen, oproepen, notities, enz. Dit zal u helpen te begrijpen hoe ver de communicatie is gevorderd en te anticiperen of het vruchtbaar zal zijn of niet.
  • E-mailsjablonen: hiermee kunt u gepersonaliseerde e-mails verzenden met de mogelijkheid voor automatisch aanvullen op basis van de gegevens van uw contactpersoon. U kunt deze e-mails ook opslaan als sjablonen en ze gebruiken om de volgende e-mails te verzenden door de persoonlijke informatie aan te passen. Het bespaart u dus veel tijd omdat u niet elke e-mail helemaal opnieuw hoeft te maken.
  Chrome-afbeelding gebruiken in de afbeeldingsmodus

Prestaties bijhouden

Het bijhouden van prestaties is essentieel om te bepalen hoe uw inspanningen vruchten afwerpen, om fouten op te sporen en om uw strategieën te verbeteren. Met Monday Sales CRM kunt u eenvoudig uw doelen, teamprestaties, individuele prestaties en pijplijn volgen via deze functies:

  • Aangepaste dashboards: Monday Sales CRM biedt aangepaste dashboards die gegevens op de juiste manier opslaan en ordenen. Zo kunt u in één oogopslag uw verkoopcijfers, dealvoortgang, teamprestaties en andere statistieken visualiseren. Dit helpt u ook om snelle beslissingen te nemen en problemen sneller op te sporen.
  • Verkoopprognoses: met dit platform kunt u nauwkeurige verkoopprognoses maken, zodat u uw middelen kunt aanpassen en strategische zakelijke beslissingen kunt nemen. Het enige wat u hoeft te doen is de waarde van uw deals in te stellen en vervolgens de waarschijnlijkheid te sluiten. U kunt gebruikmaken van uitgebreide rapporten om uw werkelijke verkoopcijfers versus de prognosewaarde bij te houden. Prognoses kunnen worden gedaan per maand, jaar, verkoper, enz.
  • Teamdoelen: het volgen van de algehele prestaties van uw verkoopteam is cruciaal voor het analyseren van de cumulatieve inspanningen. Met Monday Sales CRM kunt u de doelen van uw verkoopteam bekijken en de prestaties bijhouden ten opzichte van die doelen voor het team en individuen. Dit stelt u bloot aan essentiële gegevens die u kunt gebruiken om uw team en medewerkers te belonen en te verbeteren waar u een zwakte ontdekt.
  • Activiteiten volgen: het is mogelijk om op één plek toegang te krijgen tot de activiteiten van uw medewerkers en team, inclusief gesprekken, vergaderingen, enz. Op deze manier wordt het gemakkelijker voor u om de prestaties bij te houden, de capaciteit te bepalen en dienovereenkomstig te plannen.

Gegevens organiseren

Het strategisch organiseren van gegevens is essentieel om ervoor te zorgen dat u alle relevante gegevens hebt opgeslagen en snel kunt vinden wanneer nodig zonder verwarring of tijdverspilling.

Met Monday Sales CRM kunt u uw gegevens als een professional op één plek ordenen, zodat u ze snel kunt vinden. Het platform sluit naadloos aan op al je huidige en nieuwe data en laat je deze met een paar klikken opslaan, synchroniseren en ordenen.

  • Gegevens importeren: Breng uw bestaande contacten, leads, accounts, enz. vanuit MS Excel of via een API rechtstreeks naar Monday CRM.
  • Samenvoegen: Dubbele gegevens kunnen veel inefficiënties en fouten in uw workflow veroorzaken. Daarom is het noodzakelijk om ze weg te gooien zodra je ze vindt. Hoewel iedereen op elk moment fouten kan maken, kunt u ze corrigeren of elimineren door uw dubbele gegevens samen te voegen.
  • Geautomatiseerde waarschuwingen: het stuurt geautomatiseerde waarschuwingen bij het invoeren van een dubbele account, lead of andere vorm van gegevens. Zo kunt u de dubbele gegevens snel vinden en samenvoegen om fouten te voorkomen.
  • Het vastleggen van leads: het op tijd vastleggen van leads is cruciaal omdat u geen leads wilt verliezen die potentieel voor uw bedrijf kunnen zijn. Met Monday CRM kun je lead capture uitvoeren door het platform te integreren met de tools die je al gebruikt om mensen aan te trekken. Je kunt dat ook doen via een formulier op je site of door de leads handmatig toe te voegen nadat je ze hebt bereikt en een interactie hebt gemaakt.

Aanpassingen

Maandag verkoop-CRM staat bekend om zijn aanpasbaarheid aan uw unieke verkoopcyclus. Het is intuïtief en flexibel om uw verkoop-CRM aan uw vereisten aan te passen zonder dat er ontwikkelaars bij betrokken zijn. U kunt eenvoudig uw dealfasen bewerken, verschillende pijplijnen tegelijk beheren, een willekeurig aantal kolommen toevoegen en nog veel meer met deze tool.

Met dit platform kunt u alles, van pre-sales tot post-sales, op slechts één plek beheren, inclusief leadbeheer, dealbeheer, account- en contactbeheer, verkoopactiviteiten en meer.

Automatiseringen zonder code

Automatisering verandert de wereld en bespaart mensen tijd en moeite, zodat ze die in meer kritieke taken kunnen investeren.

  Waarom hebben sommige toetsenborden meerdere symbolen op sommige toetsen?

Met het Monday Sales CRM-platform kun je automatisering creëren en handmatig werk uitvoeren om tijd te besparen voor de verkoop. En het beste is dat u meerdere automatisering zonder code kunt maken waarvoor weinig tot geen code nodig is. Het is dus nuttig voor jou, zelfs als je geen coderende ninja bent en toch automatisering wilt creëren.

integratie

Integratie met meerdere tools en technologieën is handig omdat je de tools die je al gebruikt op hetzelfde platform kunt gebruiken zonder steeds van tabblad te hoeven wisselen. Het vereenvoudigt ook uw proces terwijl u de verkooppijplijn beheert.

In Monday Sales CRM kun je met een paar klikken integraties opzetten zonder dat je daarvoor code nodig hebt. Hier beschikbare integraties zijn voor CRM, marketing, projectbeheer, softwareontwikkeling, enz. Enkele van hun populaire integraties zijn Microsoft Teams, Outlook, Slack, Dropbox, Google Calendar, Zoom, Excel, Google Drive, LinkedIn, Gmail, Zapier, Salesforce, OneDrive, Adobe Creative Cloud, Twilio, HubSpot, Jira, GitLab, GitHub, Trello, Asana en meer.

Monday Sales CRM Review: gebruiksgemak

Monday Sales CRM staat bekend om zijn gebruiksvriendelijke interface en codevrije aanpassingen.

Gewoonlijk hebben CRM’s een rigide ontwerp dat voor veel mensen moeilijk te gebruiken kan worden bij het identificeren en volgen van leads of het uitvoeren van snelle acties. En zelfs als ze sommige instellingen willen wijzigen, laat de rigiditeit ze nu toe of vereist veel codering die gewoon onmogelijk is voor niet-codeerders.

Het intuïtieve en visueel aantrekkelijke ontwerp is voor iedereen moeiteloos te gebruiken, of u nu een codeur bent of niet. Het wordt ook geleverd met een functie voor slepen en neerzetten om het nog gemakkelijker te maken om dingen te verplaatsen.

U kunt eenvoudig een contactpersoon toevoegen, kolommen maken, gegevens ordenen en in één oogopslag visualiseren om te begrijpen hoe alles werkt in uw verkooppijplijn. Bovendien is het bewerken van de records of het wijzigen van instellingen geen uitdaging met dit platform.

Een ander ding dat opvalt in de verkoop-CRM van maandag, is de mogelijkheid om aanpassingen zonder code aan te bieden. U kunt het laten werken voor uw unieke vereisten door zelf aanpassingen te maken zonder de hulp van een ontwikkelaar te hoeven zoeken.

Bovendien gaat het snel en probleemloos aan de slag met Monday Sales CRM. U maakt kennis met een demo waarin u leert hoe u het platform kunt starten en gebruiken. organiseer gegevens netjes in verschillende mappen voor verschillende afdelingen of volgens uw voorkeur. U kunt ook een aangepast dashboard maken om eenvoudig leads te volgen en uw strategieën te verbeteren.

Alles is eenvoudig, of u nu uw apps integreert in de verkoop-CRM van Monday of de processen automatiseert. Maar als je nog steeds hulp nodig hebt, kun je hun bronnen raadplegen.

Maandag Sales CRM Review: Ondersteuning

Klantenondersteuning is een cruciale factor die de meeste mensen over het hoofd zien bij het kiezen van een verkoop-CRM voor hun team. Als je technische problemen tegenkomt en er is niemand die het kan oplossen om welke reden dan ook, dan is de klantenservice degene waar je naar toe gaat.

Dus in het uur van nood, als u geen bevredigende hulp krijgt of geen contact met hen kunt opnemen, kunt u in grote problemen komen. U kunt ook kansen mislopen en klanten ongelukkig maken. Klantenondersteuning is dus cruciaal.

Met Monday Sales CRM hoeft u zich geen zorgen te maken. Ze bieden 24/7 klantenondersteuning via chat en e-mail en bieden een formulier om een ​​ticket in te dienen om hulp te krijgen. Je hebt ook toegang tot hun kennisbank met diepgaande handleidingen, tutorials en referenties wanneer je een bekende twijfel hebt.

Bovendien kunt u hun live webinars bijwonen, video’s bekijken en veelgestelde vragen lezen om meer over de software te weten te komen.

Bovendien, als u het Enterprise Plan neemt, krijgt u toegewijde ondersteuning om uw twijfels weg te nemen en te helpen bij training en onboarding.

  Top 8 softwareoplossingen die we hebben getest

Maandag Sales CRM Review: sterke en zwakke punten

Alles komt met een aantal voor- en nadelen. En als u een verkoop-CRM voor uw team wilt kiezen, moet u de sterke en zwakke punten ervan kennen. Het helpt u te anticiperen op wat u van de software kunt verwachten en wat niet, en of die nadelen klein genoeg zijn om u ervan te weerhouden de software te kopen.

Laten we de sterke en zwakke punten van de verkoop-CRM van maandag begrijpen.

Sterke punten

De software is moeiteloos te gebruiken voor mensen met verschillende technische vaardigheden

  • Hiermee kunt u meerdere aspecten aanpassen, van dashboards en labels tot leadscores en pijplijnen.
  • U kunt zelfs no-code automatisering creëren, dat wil zeggen, zonder de code te schrijven en uw repetitieve taken automatiseren, zoals het toevoegen van contacten, het verzenden van e-mails, enz.
  • Er zijn veel integraties beschikbaar die u eenvoudig kunt instellen.
  • U krijgt veel functies om uw verkoopworkflows en -pijplijnen te beheren, inclusief geavanceerde.
  • Een gratis abonnement voor altijd om de software levenslang te gebruiken.
  • 24×7 klantenondersteuning.

Zwakke punten

Hoewel Monday Sales CRM een heleboel goodies heeft, zijn er ook enkele beperkingen.

  • Prijzen kunnen verwarrend zijn vanwege het aantal stoelen dat u misschien wilt
  • Het kan kostbaar zijn voor kleinere teams
  • Veel aanpassingen kunnen sommige mensen overweldigen.

Maandag Sales CRM Review: Prijzen

Of u nu een startup, een klein bedrijf of een onderneming bent, Monday Sales CRM heeft: prijzen opties voor iedereen. Het heeft ook een GRATIS abonnement dat u kunt proberen voordat u een betaald abonnement krijgt. Dit zijn de plannen die het biedt:

  • Individuele CRM: GRATIS voor altijd, beschikbaar voor maximaal 2 seats, 1000 contracten en webformulieren
  • Basis CRM: $ 10/seat/maand, onbeperkte pijplijnen en contacten, compatibiliteit met iOS en Android, en meer.
  • Standaard CRM: $ 14/seat/maand en geavanceerde functies zoals aangepaste CRM-automatisering, samenvoegen, enz.
  • Pro CRM: $ 24/seat/maand, geavanceerde functies zoals verkoopanalyses, aanpassingen, 25k-acties, enz.
  • Enterprise CRM: Vraag een offerte aan en krijg meer geavanceerde functies zoals automatisering en integraties op ondernemingsniveau, beveiliging, beheer, enz.

U kunt Monday Sales CRM 14 dagen gratis uitproberen en bepalen hoe het voor u werkt.

Conclusie

Maandag verkoop-CRM is ongetwijfeld een van de beste verkoop-CRM-platforms. Het is moeiteloos te gebruiken, wordt geleverd met de juiste combinatie van primaire en geavanceerde functies en biedt verschillende tariefplannen. De mogelijkheid om u te helpen bij het creëren van automatisering zonder code en snelle aanpassing heeft de acceptatie ervan in bedrijven van verschillende groottes verder vergroot.

Dus als u iemand bent die een verkoop-CRM nodig heeft om van basisfunctionaliteit te kunnen genieten, kunt u het gratis abonnement van Monday Sales CRM proberen. U kunt zelfs voor betaalde abonnementen gaan om wat meer functies in lagere abonnementen te benutten. Als u een onderneming bent, biedt deze tool u bovendien een uitgebreide reeks geavanceerde functies die u kunt gebruiken voor uw verkoopproces, waaronder beveiliging en tal van automatisering en integraties.

Als u echter een klein bureau bent dat nog een paar functies nodig heeft, is het gratis abonnement misschien niet voldoende voor u, en als u naar de hogere niveaus gaat, ziet het er misschien duur uit. Het kan ook verwarrend zijn voor mensen die op zoek zijn naar eenvoudige software met niet zo veel aanpassingsmogelijkheden.

Uiteindelijk komt het allemaal neer op uw specifieke wensen. Kies daarom maandag verkoop-CRM op basis van de bovenstaande punten en maak uw beste beslissing.

gerelateerde berichten