Redbox is de amusementshoofdstad van Amerika. Het is een Amerikaans videoverhuurbedrijf dat is opgericht door McDonald’s, waar je dvd’s, Blu-rays, videogames en nog veel meer kunt huren via winkelkiosken. Over het algemeen zijn Redbox-kiosken rood vanwege de handtekening van hun moederbedrijf en bevinden ze zich in de buurt van apotheken, gemakswinkels, fastfoodrestaurants, supermarkten, enz. In Amerika kan niemand zich zijn kinder- en tienerjaren zonder Redbox voorstellen. Je bent misschien goed thuis in Redbox-services, maar als je problemen hebt om Redbox-bonnetjes te krijgen, ben je hier aan het juiste adres. Bovendien vindt u in dit artikel antwoorden op uw vragen, zoals hoe u Redbox-bonnen kunt krijgen en Redbox-film na 25 dagen kunt retourneren. We helpen u ook met vragen zoals het kopen van Redbox-films en het controleren van de huurgeschiedenis van Redbox.
Hoe Redbox-ontvangstbewijzen te krijgen
Blijf verder lezen om de stappen te vinden waarin wordt uitgelegd hoe u Redbox-bonnen in detail kunt krijgen met handige illustraties voor een beter begrip.
Hoe lang zijn Redbox-verhuur online?
Je kunt een Redbox-film huren/kopen bij de Redbox-kiosk zelf. Afgezien daarvan kunt u het ook online huren. Als de huur een onderdeel is van on-demand producten, vervalt deze na 30 dagen vanaf de datum van aankoop. Je hebt echter 48 uur om de film te voltooien als je de film gaat bekijken. Daarna kun je het niet bekijken. U kunt zelfs uw Redbox-huurgeschiedenis controleren voor de vervaltijd.
Kun je Redbox Movie na 25 dagen retourneren?
Ja, maar alleen na betaling van extra kosten. Over het algemeen is de maximale huurperiode voor Redbox-films 17 dagen of 23 dagen, afhankelijk van het gebied waar u Redbox-films huurt/koopt. Volgens de officiële verklaring van Redbox moet je naast de belastingheffing de kosten van dagelijkse huur betalen als je de film langer bij je houdt dan de huurperiode. U kunt Redbox-film dus na 25 dagen retourneren door de extra kosten te betalen. Als u de maximale boetelimiet bereikt, wat zij beschouwen als het aankoopniveau (u moet de aankoopprijs betalen), kunt u de film houden.
Kun je een Redbox-film kopen?
Ja! Je kunt Redbox-films kopen bij de Redbox-kiosken. Je kunt de titels van $ 3,99 zoeken en elke vooraf gehuurde film van je keuze kopen.
Wat gebeurt er als je een gekochte Redbox-film retourneert?
Er is een unieke functie in Redbox waarmee je je film of game kunt retourneren naar elke Redbox-machine in elk deel van het land. Als u de film vóór 21.00 uur inlevert, wordt er tot die dag in rekening gebracht. Maar als je het na 21.00 uur inlevert, betaal je ook voor de volgende dag. Dus als je een gekochte Redbox-film retourneert, moet je de huur voor de film betalen die wordt berekend tot aan de datum van indiening.
Geeft Redbox u een ontvangstbewijs?
Ja! Redbox geeft je een ontvangstbewijs wanneer je een film of game koopt/retourneert, maar deze ontvangstbewijzen zijn geen gedrukte exemplaren. Als u een ontvangstbewijs voor uw transactie wilt ontvangen, moet u uw e-mailadres invoeren wanneer daarom wordt gevraagd. Het is dus helemaal jouw keuze om een Redbox-bon te krijgen of niet. Als u niet weet hoe u Redbox-bonnetjes kunt krijgen, lees dan verder voor meer informatie.
Hoe Redbox-ontvangstbewijzen te krijgen?
Zoals eerder besproken, zijn Redbox-bewijzen geen papieren exemplaren en kunnen ze via e-mail worden ontvangen. Dit zijn de te volgen stappen:
1. Blader en selecteer de gewenste films in de Redbox-kiosk.
2. Koop of huur de geselecteerde film met de gewenste betaalmethode.
3. Voer uw e-mailadres in om de Redbox-bon te ontvangen.
4. Bevestig je ingevoerde e-mailadres.
5. U ontvangt uw Redbox-bon binnen 48 uur na de transactie op uw e-mailadres.
Hoe kunt u uw Redbox-huurgeschiedenis controleren?
Volg de onderstaande stappen om de huurgeschiedenis van Redbox te controleren:
1. Bezoek de Redbox-website in uw browser en log in op uw account.
2. Klik op Mijn account in het linkerdeelvenster.
3. Klik vervolgens op Transactiegeschiedenis om uw Redbox-transacties te bekijken.
Op deze manier kunt u de huurgeschiedenis van Redbox bekijken voor de afgelopen 90 dagen vanaf de datum van de transactie.
Hoe kunt u uw Redbox-geschiedenis controleren?
U kunt uw Redbox-geschiedenis controleren door de bovenstaande stappen te volgen..
Waarom blijft Redbox mij opladen?
Er zijn enkele redenen waarom Redbox zijn gebruikers kosten in rekening brengt. Als u zich in een situatie bevindt waarin Redbox u elke dag blijft opladen, en u wilt de reden achterhalen, dan bent u hier aan het juiste adres.
Allereerst, als je de film/game die je bij Redbox hebt gekocht niet binnen de gestelde tijd indient, worden er elke dag extra kosten in rekening gebracht totdat je deze terugstuurt. Daarom is de belangrijkste reden het niet retourneren van de film/game die je hebt gehuurd. Lees dit artikel vanaf het begin om te leren hoe u Redbox-bonnen kunt krijgen.
Wat gebeurt er als je nooit een Redbox-film terugstuurt?
Als je een gehuurde Redbox-film nooit teruggeeft, loop je tegen de gevolgen aan. Ten eerste is er een tijdslimiet voor het indienen van Redbox-films die varieert van 17 tot 23 dagen, afhankelijk van de plaats waar u woont. Bij overschrijding van de deadline wordt u een extra bedrag in rekening gebracht als boete voor het niet op tijd terugbrengen. Zelfs als je het probeert terug te sturen op de vervaldatum na 21:00 uur, wordt er één dag in rekening gebracht, aangezien Redbox dit officieel als de volgende dag beschouwt als het na 21:00 uur wordt geretourneerd.
Evenzo, hoe langer u de film bij u houdt, hoe langer Redbox u in rekening brengt. Na een bepaalde tijd, door Redbox de aankooptijd genoemd, wordt echter de maximale prijs in rekening gebracht en kunt u de film vanaf nu houden. Dus je koopt eigenlijk een Redbox-film.
Hoe kunt u een slechte schijf rapporteren aan Redbox?
Voor elk bedrijf is klanttevredenheid een cruciaal aspect. Van het oplossen van problemen tot het behandelen van klachten, bedrijven maken alles gemakkelijker voor de klanten, wat resulteert in meer geloofwaardigheid. Redbox geeft ook om zijn klanten en hoort van hen. Officieel heeft Redbox zijn klantenservice waar gebruikers kunnen bellen en problemen kunnen melden. U kunt een klacht indienen over elk probleem dat u tegenkomt met betrekking tot Redbox, en hun vertegenwoordigers van de klantenservice lossen alle problemen op. Als u een slechte schijf ontvangt, kunt u contact opnemen met Redbox en een klacht indienen die de schijf die u defect of niet-werkend bleek terug te betalen. Bel 866-733-2693 om contact op te nemen met de klantenservice van Redbox.
Wat kunt u doen als u een Redbox-film verliest?
Het is heel gewoon om een paar taken in je drukke leven te vergeten, of het nu gaat om het retourneren van je favoriete roman of een van je Redbook-films. Wat kun je in zo’n situatie doen? Allereerst moet u op de hoogte zijn van de huurvoorwaarden uit de bevestigingsmail die Redbox verstuurt wanneer u een film huurt. Voor uw gemak zijn hier de voorwaarden:
- Voor elke dag dat u huur behoudt, wordt het nachttarief plus belasting in rekening gebracht.
- U heeft 25 dagen de tijd om de film te retourneren voordat het systeem u automatisch de aankoopprijs van de schijf in rekening brengt ($ 25 plus btw voor standaard-dvd’s en $ 34,50 plus btw voor Blu-ray Discs), en de film is voor u om te houden.
Dit houdt direct in dat u bereid moet zijn om de rekening te betalen die door het systeem als aankoopprijs wordt berekend. Maar het beste wat u kunt doen, is contact opnemen met de klantenservice van Redbox op 1-866-REDBOX3 (866-733-2693).
***
We hopen dat deze gids nuttig was en dat je je Redbox-bewijzen hebt kunnen vinden en of je de Redbox-film na 25 dagen kunt retourneren. U kunt ons alle vragen of suggesties laten weten over elk ander onderwerp waarover u een artikel wilt schrijven. Zet ze in de comments hieronder zodat we het weten.