Hoe u veilig kunt ventileren op onder ons

De rage voor online gaming is hoog geweest sinds de technologie het overnam. Veel games worden op de markt gebracht om duizenden mensen aan te trekken.

Onder ons was zo’n spel dat de aandacht van een groot publiek kon trekken en ruimte kon creëren in de harten van alle gameliefhebbers. Dit artikel concentreert zich op alle kritieke functies van het spel waardoor spelers er uren aan vastgelijmd blijven.

Over Onder Ons

Onder ons is een online multiplayer science fiction of sociale deductie moordgeheim spel gemaakt door Innersloth. Het draait op de Unity Game Engine-motor. Het werd in eerste instantie vrijgegeven voor Google Android en iOS op 15 juni 2018, en werd later uitgebracht op Stoom op 18 augustus 2018.

Een Nintendo Switch-release is uitgebracht tussen 12-15 december 2020. Deze bestaat in de Nintendo eShop van de console.

De game speelt zich af op vier locaties: een ruimteschip boven de aarde, een planeetfundering en een luchtschip met Henry Stickmin-thema. Tot de bemanningsleden behoren maximaal drie bedriegers die het schip/de basis moeten saboteren en het team moeten doden.

Bemanningsleden moeten hun gekozen werk doen, de lichamen van andere bemanningsleden die zijn weggevaagd rapporteren en noodvergaderingen beginnen als ze getuige zijn van een andere speler die iets belastends of verdachts doet.

Onder ons draaide in eerste instantie om een ​​ruimtethema waarin spelers eruitzagen als kleine tekenfilms. Elke speler kan een van de twee rollen kiezen, namelijk een bemanningslid of de bedrieger.

De cremeren werken om de bedriegers te identificeren en te elimineren terwijl ze de toegewezen taken voltooien. De bedriegers daarentegen saboteren de missie van de bemanningsleden door ze te doden of een ramp te veroorzaken.

In 2020 werd Among Us door Innersloth als een complete game beschouwd. Op 11 juni 2020 werden SEGNO HQ en Polus Maps gratis vrijgegeven voor Windows- en Android/iOS/iPadOS-gebruikers om hun games te hosten.

De populariteit van het spel steeg toen twitch-streamers en YouTubers het spel begonnen te spelen. Dit resulteerde in een verhoogde acceptatie van het spel in 2020.

De explosieve populariteit van onder ons

Meer dan 100 miljoen gebruikers hebben dit spel wereldwijd gedownload. Medio september 2021 steeg het aantal gelijktijdige gebruikers met meer dan 1 miljoen, wat krankzinnig is. Dit geeft de toenemende populariteit en rage voor het spel aan. De landen als Zuid-Korea, Brazilië, Indonesië, India en Mexico vormen de top vijf van landen die verantwoordelijk zijn voor deze aanzienlijke vooruitgang.

Onder ons staat wereldwijd op de derde plaats en verslaat populaire games zoals League of Legends en Fortnite.

Volgens Twitchtracker, de livestreaming Among Us verhoogt in het weekend 29% in vergelijking met weekdagen. Ook het publiek stijgt met 6%.

Bovendien zijn veel memes over Among Us viraal gegaan op sociale-mediaplatforms zoals Instagram, Facebook, Twitter, enz. De toestroom van moderne gebruikers kan worden gekoppeld aan het toegenomen delen en maken van al dergelijke memes.

Op basis van een onderzoek met het SuperData-markttrendbureau Nielsen heeft ‘Among Us’ meer dan 1 miljard spelers in 2020 uitsluitend. De game had in november ongeveer een half miljard maandelijks actieve eindgebruikers. Nog bijzonderder is het succes van het spel, dat is ontwikkeld door een team van slechts enkele ontwikkelaars.

  Hoe Siri op iPhone X te activeren

Wat zijn onder ons Vent?

Je hebt je vrienden of familie vast wel eens horen praten over de Among Us-openingen. Ze zijn populair en creëerden een gemakkelijke weg voor bedriegers om zich te verbergen. Laten we een dieper inzicht krijgen in deze onder ons ventilatieopeningen.

In Among Us is ontluchten een vaardigheid die over het algemeen alleen wordt gebruikt door levende bedriegers of bedriegers als een oplossing om te reizen en zich op de kaart te verbergen.

De ontluchtingsknop verschijnt boven het scherm als de bedrieger zich in de buurt van een ontluchting bevindt. Als erop wordt geklikt, kan de bedrieger in de ventilatieopening worden gezien.

Op The Skeld en MIRA HQ is het frequent laten zakken en verhogen van de duct zichtbaar voor spelers die uit het zicht zijn. Ze zijn echter niet in staat om de speler te zien die ventileert. Pijlen in de richting van de ventilatieopeningen worden weergegeven zodra u de ventilatieopening binnengaat. Verstoppen in de ventilatieopeningen pauzeert en de moord van de bedrieger koelt af totdat deze uiteindelijk wordt verlaten.

Bedriegers kunnen ook poorten doorkruisen. Afhankelijk van de lobbyalternatieven, kunnen ze slechts een beperkte periode in de Among Us-ventilatie blijven en dan enige tijd wachten om de capaciteit en tijd te herwinnen om een ​​ventilatieopening binnen te gaan. Als je in een ventilatieopening bent, kun je niet gedood worden. U kunt de ventilatieopeningen niet doorkruisen als de ‘Comms Sabotage’ actief is.

Een bemanningslid in een ventilatieopening voorkomt dat een bedrieger via de ventilatieopening binnenkomt. Spelers kunnen een Among Us-opening pas betreden als ze de taak hebben voltooid die aan hen is toegewezen. Als een bedrieger een poort binnengaat die is verbonden met een ander kanaal dat al door een bemanningslid is bezet, verandert de pijl die in die richting wijst naar een X, wat aangeeft dat je de ventilatieopening niet kunt betreden.

Trivialiteiten

  • Het woord “venting” wordt gebruikt om het gebruik van ventilatieopeningen door de spelers te beschrijven. Deze term werd officieel gebruikt in de informatie van bedriegers.
  • All Among Us-ventilatieopeningen zijn al met elkaar verbonden op het hoofdkantoor van MIRA. Het is de enige kaart waar bedriegers kunnen rondreizen naar een ventilatieopening die niet is verbonden met een andere ventilatieopening.
  • Alle ventilatieopeningen zijn niet even groot. Sommige zijn groter of kleiner dan andere. De ventilatieopening in het balkon van MIRA HQ is bijvoorbeeld de kleinste van alle andere ventilatieopeningen.
  • De ventilatieopeningen op de Polus verschijnen als uitgegraven gaten en zijn verdeeld in vier afzonderlijke systemen.

Waarom verlaten bedriegers een kamer?

Het doel van de bedriegers is om de kamer te verlaten nadat ze voldoende bemanningsleden hebben gedood, zodat het totale aantal levende bemanningsleden gelijk wordt aan het aantal bedriegers voordat alle taken zijn voltooid.

Bedriegers krijgen een valse takenlijst met taken om goed met de bemanningsleden om te gaan en aan identificatie te ontsnappen. Bovendien kunnen bedriegers saboteren om de bemanningsleden te dwingen hun teamleden uit te schakelen.

Ze kunnen problemen veroorzaken onder de leden, zodat ze elkaar vermoorden. Niet alleen dit, bedriegers kunnen de bemanningsleden ook bij dode lichamen vandaan lokken. Na het verlaten van de kamer kunnen bedriegers het spel op twee manieren winnen:

  • Voortdurende verwijdering van bemanningsleden als ze vertrekken, worden gedood of worden uitgeworpen. Dit moet doorgaan totdat de bemanningsleden niet als meerderheid kunnen stemmen.
  • Als de uitvoering van Critical Sabotage niet op tijd wordt opgelost, claimen bedriegers de overwinning.
  Hoe oude meldingen op iPhone te zien

De bedriegers elimineren de bemanningsleden door ze tijdens het spelen te doden en de andere bemanningsleden te manipuleren of verwarren om onschuldige spelers uit te werpen. Bemanningsleden die vertrekken, de verbinding verliezen of uit het spel worden gegooid, dragen bij aan dit doel van bedriegers.

Lijst met kaarten en ventilatieopeningen op elke kaart

Vier kaarten bevatten Skeld, Mira HQ, Poulos en Airship. Elke kaart heeft zijn unieke kenmerken, verschillende missies en aparte ventilatieopeningen. De essentiële elementen van elk van deze worden als volgt besproken:

Skeld

Skeld omvatte vier verschillende sets ventilatieopeningen die zich bevinden als:

  • In de bovenste en onderste motor die de reactor verbindt.
  • Beveiliging, MedBay en Electric in een cirkelvormig gebied.
  • Drie ventilatieopeningen in de cafetaria, O2-beheerders en ook een gang.
  • Schilden en wapens hebben elk een ventilatieopening die is aangesloten op het navigatiesysteem.

Kamers binnen de Skeld Map

  • Elektrisch
  • Cafetaria
  • Opslag
  • beheerder
  • schilden
  • communicatie
  • wapens
  • Reactor
  • Bovenste motor
  • Lagere motor
  • Veiligheid
  • Maandag
  • Navigatie

Mira HQ

De Mira HQ-kaart is een sterk verbonden kaart met betrekking tot ventilatieopeningen. In elke kamer komt een ventilatieopening naar boven en elke ventilatieopening kan je leiden naar waar je maar wilt.

Op Mira HQ is er maar één visuele taak, Scan verzenden tijdens MedBay. Er zijn lege vuilnis, heldere asteroïden en prime schilden taken die je voltooit in Mira HQ die geen optische elementen hebben. Oxygen, Reactor, Communications, Lights en Doors worden gesaboteerd op het Mira HQ.

In tegenstelling tot andere kaartpakketten, vereist Mira HQ dat spelers pincodes invoeren in twee onafhankelijke gebieden op de kaart om het weer te laten werken. Merk op dat de ramen in het laboratorium glas met één steun zijn. Als je aan de binnenkant zit, kun je niet naar buiten kijken.

Mira HQ Kamers

  • Lanceerplatform
  • Kas
  • Kantoor
  • beheerder
  • Reactor
  • Laboratorium
  • Cafetaria
  • Kleedkamer
  • communicatie
  • Opslag
  • Balkon
  • decontaminatie

Polus

De Polus-kaart omvat ook vier verschillende ventilatiestructuren. De locatie van deze ventilatieopeningen is:

  • Betrouwbaarheid, Elektriciteit en O2 zijn allemaal gerelateerd in een cirkel.
  • Sommige ventilatieopeningen hebben betrekking op de noordwestelijke en noordoostelijke gang.
  • Het administratie- en onderzoekslaboratorium is verbonden door een poort en leidt naar de zuidelijke corridor.

Polus biedt ook een virtuele indicatiemachine aan de beste handpalmkant van het werk, die de status van elke afzonderlijke speler onder de mensen laat zien – groen als ze nog leven, blauw gekleurd als ze zijn gestorven tijdens vorige rondes en rood als de gamer verder gaat om vermoord te worden sinds de laatste ontmoeting.

Er is een stiekeme manier om de bedrieger te lokaliseren over de essentiële reguliere taken; elke bemanningslid heeft verschillende sleutelsleuven.

Polus Kamers

  • Laboratorium
  • Voorbeeldkamer
  • beheerder
  • Kantoor
  • Opslag
  • wapens
  • communicatie
  • Elektrisch
  • Veiligheid

het luchtschip

De meest recente kaart volgt hetzelfde patroon dat de ventilatieopeningen van de Skeld en Polus volgen. De locaties van deze ventilatieopeningen zijn:

  • Twee ventilatieopeningen verbinden de kluis en het uitkijkplatform met de cockpit.
  • Een cirkel van poorten die de machinekamer en de keuken met elkaar verbinden.
  • Een cirkel die de primaire hal verbindt met twee toegangspunten in de tussenruimte.
  • Je laatste cirkel van poorten die platen en douches met elkaar verbindt.

Momenteel vind je geen visuele banen rond het luchtschip. Het luchtschip saboteert: communicatie, lichten, deuropeningen en Avert Crash Course, waarbij meestal twee personen dezelfde code in twee afzonderlijke interfaces moeten invoeren.

  Hoe te voorkomen dat iPhone Widget Stacks automatisch veranderen

De luchtschipkamers

  • communicatie
  • wapenkamer
  • Kijkplatform
  • Keuken
  • Lounge
  • Laadbak
  • Medisch
  • Cockpit
  • Kluis
  • Brig
  • Vergaderzaal
  • tussenruimte
  • Machinekamer
  • Elektrisch
  • Records
  • Douches
  • Grote Zaal
  • Veiligheid

Het zou helpen als je nu meesterlijk door de Among Us-kaarten kunt navigeren. Je moet leren het spel goed te spelen, tussen ventilatieopeningen te wisselen, bemanningsleden te doden, je identiteit te verbergen en een weg door het spel te vinden.

Tips om u te helpen uit te blinken in uw ontluchtingsspel

  • Verzamel kennis over de bewakingscamera’s uit de gids. Een rood licht brandt op de camera’s, wat aangeeft dat iemand de beveiligingsfeed van de camera’s bekijkt. Dit kan betekenen dat iemand, zonder veel moeite, kan zien dat je naar binnen gaat of uit een ventilatieopening springt.
  • Zorg ervoor dat u niet uit een ruimte komt waar niemand u heeft zien binnenkomen. Dit zou je snel ‘sus’ als oplichter noemen.
  • Ventilatieopeningen aan de binnenkant kun je continu wegwerken. In de ventilatieopeningen worden echter zowel de afkoelklokken van de Sabotage- als de Kill-knop gestopt. Dit houdt in dat je je niet de hele game in kanalen kunt blijven verstoppen, omdat je je cooldown voor je volgende kill wilt resetten.
  • Sluit de ingang voortdurend af terwijl je ventileert, zodat bemanningsleden niet kunnen beslissen over je personage.
  • Probeer geen ventilatieopeningen te gebruiken om te bewegen. Dit vergroot de kans dat u als fraudeur wordt bestempeld.
  • Probeer niet te ventileren uit kamers waar je bent binnengekomen. Ervan uitgaande dat je de waarnemer moet doden of de bemanningslid moet gasgeven en erop moet vertrouwen dat de andere verbrandingsovens je rechtvaardiging kopen.

Als je ooit betrapt wordt op ventileren, moet je slim spelen. Laat de tegenstanders denken dat je niet ventileerde. Je moet ze lokken zodat ze ervan overtuigd zijn dat je geen bedrieger bent.

De tweede optie is om de bemanningslid die je heeft gezien te doden voordat hij de informatie verspreidt. Als een bemanningslid u per ongeluk heeft gezien terwijl u een ventilatieopening binnengaat, moet u voorkomen dat hij deze informatie deelt met andere bemanningsleden, waardoor uw identiteit wordt verborgen.

Conclusie

Onder ons is zo’n spel dat je verslaafd en gehecht aan de schermen van je apparaat houdt. Het is een overlevingsspel waarin je ofwel als bemanningsleden of als bedriegers speelt.

Als bemanningslid moet je alle bedriegers wegstemmen en de meeste taken uitvoeren, of als je als bedrieger betaalt, moet je alle bemanningsleden doden of voorkomen dat ze de aangewezen taken voltooien. Het spel heeft specifieke elementen die bijdragen aan de spanning van het spel.

Je kunt door kamers reizen, de bemanningsleden doden, hun lichamen verbergen en andere spelers lokken. De game is leuk en houdt je urenlang bezig op het scherm. Je moet het spel installeren en ervan genieten om het met je familie en vrienden te spelen.

Ontdek enkele van de beste Assassin’s Creed-spellen om te spelen.

gerelateerde berichten