Is TextMagic de sms-marketingsoftware voor uw bedrijf?

Tekstmarketing is een van de meest betaalbare en gemakkelijk te beheren marketingcampagnes om uw merk, product of bedrijf te laten groeien.

TextMagic transformeert op magische wijze uw hele sms-marketingcampagne!

Kleine, middelgrote en startende bedrijven moeten vertrouwen op agressieve marketingstrategieën om het bereik, het klantenbestand en uiteindelijk de omzet te vergroten. Conventionele marketingplatforms zoals tv-advertenties, online advertenties, Google Search-campagnes, Facebook-advertenties, enz. zijn echter kostbaar.

In plaats daarvan stappen MKB-bedrijven en startups over op tekst- of sms-marketing. Sms-berichten hebben sinds het begin veel ontwikkeld. U kunt nu tekstafbeeldingen, multimedia-inhoud en deep links verzenden. Als je ook bereid bent om de betaalbare niche voor sms-marketing te verkennen, probeer dan de TextMagic-sms-app. Hieronder vindt u een gedetailleerd overzicht van de functies, functionaliteiten en prijzen.

Wat is tekstmagie?

TextMagic is een app voor sms-marketing. U kunt het gebruiken in de meeste populaire webbrowsers zoals Google Chrome, Microsoft Edge, Apple Safari, Mozilla Firefox, enzovoort. Er zijn ook mobiele apps voor Android- en iOS-apparaten.

Door u te registreren bij TextMagic krijgt u gratis toegang tot de sms-marketingoplossing op internet en mobiele apparaten. Wanneer u een sms naar uw klanten, werknemers of leveranciers moet sturen, betaalt u per sms.

Bovendien kunt u met deze app de Application Programming Interface (API) integreren met uw zakelijke apps voor eenvoudige tekstmarketing en verkoopactiviteiten.

Marketinguitdagingen voor sms-berichten

Hoewel sms-marketing een geweldige manier is om met uw klanten in contact te komen, zijn er de volgende uitdagingen die u vertragen:

  • Tekstberichten van bedrijven gebruiken korte marketingcodes of advertentie-identiteiten. Zo wordt het voor de klant moeilijk om uw merk, product of bedrijf te onthouden.
  • Hoewel sms’en een geweldige manier is om op de hoogte te blijven, raken klanten je gemakkelijk kwijt omdat ze zoveel sms’jes van andere bedrijven ontvangen.
  • In de meeste landen is sms-marketing een gereguleerde niche. Bedrijven kunnen alleen promotionele en marketingteksten sturen naar klanten die zich hebben aangemeld voor een dergelijke berichtencampagne.
  • Het creëren van boeiende teksten voor uw klanten is een uitdagende taak als u dit vanaf een smartphone of tablet doet.

Hoe TextMagic u helpt deze uitdagingen op te lossen

TextMagic werkt als een reddingsmiddel wanneer u met veel uitdagingen wordt geconfronteerd met uw marketing- en verkoopactiviteiten via sms.

  • Het biedt een gebruiksvriendelijke interface voor het opstellen van tekst op internet en mobiel, waar u bulkcontacten uit zakelijke apps kunt importeren, een marketingbericht kunt opstellen en met één klik een sms naar duizenden klanten kunt sturen.
  • Met gekochte bedrijfsnummers kunt u aangepaste merknamen maken als sms-ID’s, zodat gebruikers uw merk gemakkelijk kunnen onthouden.
  • Uw klanten, leads, werknemers, enz. kunnen uw sms beantwoorden, dus de gebruikersbetrokkenheid is hoger op TextMagic dan op conventionele sms-services.
  • TextMagic biedt verschillende gegevensprivacy- en beveiligingsfuncties. U kunt hiermee pronken in uw nieuwsbrieven en marketing-e-mails om klanten te overtuigen zich aan te melden voor sms-marketing. U kunt dus naar velen berichten sturen door te voldoen aan de lokale regels en richtlijnen voor sms-marketing.
  Dit is wanneer een donker thema batterijvermogen kan besparen

De beste eigenschappen van TextMagic

#1. Online sms-service

U kunt online sms’en naar klanten, werknemers, klanten, medewerkers en meer vanaf een computer of tablet. U hoeft geen sms’jes te typen op een klein toetsenbord van mobiele apparaten. Zo kunt u sneller werken, vooral in zakelijke opstellingen.

Bovendien biedt de tool u ook middelen om online berichten te beheren door verschillende tools voor sms-beheer aan te bieden. Hier ziet u hoe u deze hulpmiddelen kunt gebruiken:

  • Exporteer SMS-tekstberichten in bulk naar een Excel-spreadsheet voor data-analyse, het volgen van SMS-prestaties en data-archivering.
  • Met de module Contacten beheert u moeiteloos duizenden contacten. U kunt uw klanten of klanten groeperen op basis van product, locatie, campagne, enz. Vervolgens kunt u met één klik duizenden marketing-sms-ontvangers aan een campagne toevoegen.
  • Als uw sms-marketingteam voor de feestdagen op vakantie moet, kunnen ze met TextMagic marketing-sms-campagnes van tevoren plannen en plannen. De online tool geeft de berichten automatisch vrij op een vooraf ingestelde datum.

#2. Bulkmarketingteksten

Met één klik stuur je bulkmarketingteksten en promotionele berichten naar leads en klanten. De marketing-sms-service dekt meer dan 700 netwerken in meer dan 190 landen. Om alle bulk-sms-campagnes te routeren, gebruikt TextMagic een Tier 1-netwerk om maximale sms-bezorgprestaties te garanderen.

Hieronder vindt u aanvullende functionaliteiten van TextMagic-massaberichten die u helpen bij het verzenden van bulkteksten:

  • De sms-editor toont tekstprompts door uw bulk-sms-campagne te analyseren.
  • U kunt ook de bulkberichtenservice gebruiken om feedback te verzamelen.
  • Met de editor voor massaberichten kunt u bijlagen van flyers, brochures, kortingscodes en deep links toevoegen.

#3. Tweerichtings-sms-chat voor bedrijven

Als u een sms naar een klant stuurt en zij houden van uw diensten of producten, kunnen ze u op dezelfde sms antwoorden. Het is geen no-reply marketing-sms-ID. Wanneer er meerdere sms-uitwisselingen zijn tussen de verkoper en de klant, slaat TextMagic de berichten op als een thread. Zo kunt u de functie voor tweerichtingsberichten gebruiken als gespreksgeschiedenis met klanten en leads.

Met behulp van de TextMagic API kunt u tekstthreads van de ene vertegenwoordiger naar de andere overbrengen. Zo wordt het tweerichtingsberichtensysteem een ​​uitstekend hulpmiddel voor betaalbare en snelle klantenservice voor uw bedrijf.

#4. SMS-integratie met behulp van Zapier

U kunt TextMagic integreren met andere apps van derden of zakelijke CRM’s met behulp van Zapier. Een inbound SMS kan bijvoorbeeld het bestellen, het aanmaken van contracten, het versturen van offertes, etc. automatiseren. Hieronder vindt u verschillende interessante integraties die u kunt gebruiken met TextMagic en Zapier om uw tekstmarketingcampagnes te automatiseren:

  • Configureer uw vergader-apps zoals Google Meet, Calendly of Lucid Meetings met Zapier en TextMagic. Wanneer een lead reageert op een potentiële verkoop-sms, maakt de online vergader-app een virtueel verkoopgesprek tussen de klant en de verkoopvertegenwoordiger.
  • Dankzij de integratie van TextMagic en Typeform via Zapier kun je beloningen, promotiekortingen en speciale bedankbriefjes sturen naar leads en klanten die reageren op op formulieren gebaseerde teksten.
  Wat is Patreon en hoe werkt het?

#5. Prestatieanalyse

De analysefunctionaliteit helpt u bij het volgen van de bezorgstatus van sms’en, maandelijkse uitgaande sms-volumes ten opzichte van verkopen of aanmeldingen, enzovoort. U kunt ook gedetailleerde campagnesuccesrapporten maken met behulp van sjablonen in de analysemodule.

De standaard rapportagemodule vult de volgende rapporten in voor de sms-marketingcampagne die u uitvoert:

  • Verzonden berichten – totaal aantal uitgaande sms’jes van een account (marketingcampagne)
  • Ontvangen berichten – dit nummer is voor de inkomende berichten voor de campagne
  • Leveringspercentage – het vertelt u hoeveel mobiele nummers van de leads of klanten actief zijn
  • Antwoordpercentage – dit cijfer is een belangrijke indicatie van het slagingspercentage van de sms-campagnes
  • Betalingen – het bedrag in dollars dat in deze analyse wordt genoemd, helpt u te begrijpen hoeveel u uitgeeft aan sms-marketing. Vervolgens, rekening houdend met de verkopen die u met dergelijke campagnes maakt, kunt u het rendement op uw investering (ROI) berekenen.

#6. Marketingsjablonen voor sms-berichten

U kunt veel sjablonen maken voor verschillende marketingcampagnes. Bewerk vervolgens de sjablonen om aangepaste tekst naar uw klanten, leads, bezoekers en klanten te sturen. De module Sjablonen op deze online app voor bulkberichten organiseert alle sjablonen in een moeiteloze tabel. De sjabloon weerspiegelt details zoals de volgende:

  • Naam van de campagne voor een sjabloon voor bulkberichten
  • De inhoud van het sms-bericht
  • Afdruk samenvoegvelden worden ook weergegeven als u er een hebt toegevoegd
  • Laatste wijzigingsdatum
  • Een lijst met snelle acties die u op de sjabloon kunt uitvoeren

Het selecteren van een sjabloon voor bulkberichten bij het maken van een nieuwe marketingcampagne is ook eenvoudig. Net naast de SMS-editor ziet u een hyperlink naar de sjablonentabel. Daarom zijn sjablonen altijd beschikbaar wanneer u ze nodig heeft.

#7. Dataveiligheid

Dit is een van de unique selling points (USP) voor TextMagic. Door te laten zien dat u TextMagic gebruikt voor sms-marketing, kunt u klanten laten weten dat hun mobiele nummer veilig is bij uw bedrijf. Hieronder vindt u enkele opvallende beveiligingskenmerken van de SMS-marketingtool:

  • Alle apps en web-apps van TextMagic worden geleverd met SSL / HTTPS-gegevenscodering voor online gegevensoverdracht.
  • TextMagic heeft de Soc 2 Type II-certificering. Dit bevestigt dat het informatiebeveiligingsbeleid, de praktijken, operaties en procedures van de webapp voldoen aan de hoogste beveiligingsstandaard die wordt vereist door landen als het VK, de VS, Canada, enz.
  • TextMagic voldoet ook aan de EU-vereisten voor gegevensbescherming, ook wel bekend als de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
  • Regelmatige penetratietesten door derden voor beveiliging van sms-gateways en sms-databases.

Hoe mkb-bedrijven en startups TextMagic kunnen gebruiken als een tekstmarketingpakket

Nu u alle functies van deze uitstekende marketing-app voor sms-berichten kent, kunt u zich afvragen hoe de app u zou kunnen helpen met uw marketingactiviteiten. Vind de antwoorden hieronder:

  Beste alternatieven voor Kickass Torrents in 2017 en hoe u veilig kunt blijven

Contact opnemen met klanten

U kunt rechtstreeks met de klanten communiceren via hun telefoon. Bovendien stelt de live sms-chat je in staat om de leads binnen enkele minuten om te zetten in klanten.

Laat leads en klanten de wachtrij omzeilen

Als een lead of klant je promotietekst leuk vindt, kunnen ze direct reageren. Een klantenservicemedewerker of autoresponder kan het inkomende klantbericht bevestigen en doorsturen naar het verkoopteam voor opvolging.

Realtime berichten, waarschuwingen en herinneringen

Als u dienstverlenende bedrijven runt, zoals productleveringen, limousineservice, online taxi’s, enz., Kunt u de real-time sms-functie van TextMagic gebruiken. Wanneer uw taxi of bezorger naar een bepaalde locatie verhuist, stuurt de app automatisch een sms naar de klant.

Verzamel feedback van klanten

Het verzamelen van onbevooroordeelde klantfeedback is een belangrijke meting om te weten of een marketingcampagne succesvol is of niet. U kunt uitgebreide maar eenvoudige sms-enquêtes en enquêtes uitvoeren om campagnefeedback rechtstreeks van de klant te verzamelen.

Integreer vervolgens deze klantfeedback-sms’en door de TextMagic API te gebruiken in uw zakelijke CRM of web-app voor prestatieanalyse.

Bericht klanten dynamisch

U kunt de geofencing-functie van TextMagic gebruiken om promotionele teksten te sturen naar aangemelde klanten die zich in de buurt van uw zakelijke verkooppunten bevinden.

Berichten personaliseren

Met behulp van verschillende native automatisering van de TextMagic-app, zoals sjablonen en mail merge, kun je binnen enkele minuten gepersonaliseerde teksten voor duizenden ontvangers maken.

Tekst Magic-prijzen

Het beste van het TextMagic-sms-marketingplatform is een volledig gratis marketingsuite. U betaalt niet voor de webapp of mobiele app. Ook zijn alle services in de app, zoals het maken van teksten, analyses, planning, enz. Gratis. Je betaalt alleen voor uitgaande sms’jes. Inkomende sms’jes zijn ook gratis. Hieronder vindt u het tariefplan voor TextMagic hier:

  • Als u lokaal of vanuit ondersteunde internationale bestemmingen berichten naar de VS wilt sturen, betaalt u een vast bedrag van $ 0,04 per sms
  • Een multimediaberichtenservice kost $ 0,04 per mms
  • U kunt ook Carrier lookup en Email lookup uitvoeren voor $ 0,04 per Lookup

TextMagic-alternatieven

Hieronder vindt u enkele alternatieven die u kunt overwegen:

Eenvoudig sms’en

SimpleTexting brengt u een tweerichtingsgesprek met het zakelijke ecosysteem. U kunt via tekst chatten met uw potentiële leads, bestaande klanten, agenten in het veld, leveranciers en werknemers vanuit een eenvoudige webapp. Het bevat ook de standaard tools voor marketingondersteuning, zoals trefwoorden, autoresponders, analyses, enz. En niet alleen marketing! U kunt het gebruiken om herinneringen te verzenden, tekst-voor-info in te stellen, HR- en wervingstaken te beheren, enzovoort.

EZ sms’en

Bent u een klantgericht bedrijf en zoekt u een gemakkelijke oplossing om te chatten met klanten, leads, bezoekers, agenten en andere zakelijke belanghebbenden? U kunt EZ SMS proberen. Hiermee kunt u binnen enkele minuten een effectieve tekstmarketingcampagne opzetten. Typ het bericht, voeg zekerheden toe en stel de klantnummers in. De tool zet de invoer automatisch om in een sms-formaat.

Zendesk

De Zendesk-klantenservicetool wordt geleverd met een sms-app voor zakelijke gesprekken en marketingdoeleinden. Naast de real-time chatfunctie bevat Zendesk ook API, integratie van zakelijke apps, native automatisering, meting van marketingcampagnes, het bijhouden van de groei van sms-marketing, enzovoort.

Conclusie

TextMagic is een complete tekstmarketingsuite die het MKB en startende bedrijven gebruiken om hun verkoop- en marketingcampagnes een boost te geven door gebruik te maken van geavanceerde sms-technologieën. Geniet van de gratis proefversie van TextMagic en controleer of deze tool de juiste keuze is voor uw marketinginspanningen.

U kunt ook deze SMS-API’s controleren.