PayPal-account wijzigen van zakelijk naar persoonlijk

PayPal is een online betalingssysteem dat online transacties gemakkelijk toegankelijk en veilig maakt. U kunt geld verzenden of ontvangen van anderen en ook uw online aankopen betalen met de betrouwbare beveiliging van PayPal. Het biedt ook bankoplossingen met zowel klanten als bedrijven in gedachten. Met deze twee soorten rekeningen in gedachten, kunt u zich afvragen hoe u uw PayPal-rekening kunt wijzigen van zakelijk naar persoonlijk. U krijgt een antwoord op deze vraag met andere vragen, zoals: hoe een PayPal-account downgraden en PayPal-account upgraden? Lees dit artikel verder om uw vragen op te lossen.

PayPal-account wijzigen van zakelijk naar persoonlijk

Als u uw PayPal-account wilt wijzigen van zakelijk naar persoonlijk, moet u een verzoek per e-mail sturen naar het PayPal-ondersteuningsteam. Lees het artikel verder om de vermelde stappen te vinden en uit te voeren om dit te doen.

Wat is het verschil tussen een persoonlijke en zakelijke PayPal-rekening?

In deze snel digitaliserende wereld moeten de diensten worden aangepast aan de voorkeuren van de gebruiker. En PayPal biedt dergelijke opties aan zijn gebruikers door rekeningtypes te onderscheiden.

PayPal persoonlijke rekening:

  • Zoals de naam al doet vermoeden, is PayPal Personal voor persoonlijk gebruik en perfect wanneer u geld naar uw familie en vrienden wilt sturen of online wilt winkelen via digitale winkels en marktplaatsen.
  • Als een gebruiker een individuele professional is, komt het account ook tegemoet aan zijn zakelijke behoeften. Het laat je goederen en diensten verkopen en is handig voor artiesten en freelancers.
  • Er zijn geen betalingskosten voor binnenlandse transacties.
  • Het is een standaardaccount dat wordt gegeven wanneer u zich voor het eerst aanmeldt voor PayPal-services.
  • Het persoonlijke account ondersteunt niet veel betalingsopties.

Zakelijke PayPal-rekening:

  • PayPal Business heeft alle opties en services van een persoonlijk account, naast functies voor eigenaren van kleine tot middelgrote bedrijven.

  • Hiermee kan uw bedrijfswebsite worden gebruikt als een e-commerceportaal. Zo maakt u online aankopen voor uw klanten makkelijker.
  • Het maakt het verzenden en ontvangen van facturen en het opzetten van abonnementsdiensten mogelijk. Met dit accounttype kunnen uw klanten zich aanmelden voor terugkerende zendingen in slechts één grote transactie. Hiermee kunt u ook facturen maken met behulp van de PayPal-interface.
  • Door een zakelijk account aan te maken, krijgt u toegang tot een reeks andere zakelijke tools en voordelen voor uw hulp.
  • De zakelijke rekening rekent u een tarief aan voor zelfs binnenlandse transacties.
  • Het opzetten duurt langer en is moeilijk te downgraden.

Hoe weet ik of mijn PayPal-rekening zakelijk of persoonlijk is?

PayPal biedt functies en personalisatie op basis van de behoeften van de gebruikers. Er zijn twee soorten PayPal-rekeningen waar een gebruiker voor kan kiezen, namelijk Zakelijk en Persoonlijk. De interface van het platform verandert met het accounttype en afhankelijk daarvan worden veel functies en services verwijderd of toegevoegd.

1. Open de PayPal-aanmeldingspagina in uw desktopbrowser en log in op uw PayPal-account met e-mail en wachtwoord.

2. Klik nu op het tandwielpictogram Instellingen in de rechterbovenhoek, zoals weergegeven.

3. Als u onder Accountopties Converteren naar een zakelijk account ziet staan, gebruikt u momenteel een persoonlijk account.

Hoe verander ik PayPal-rekeningtype van zakelijk naar persoonlijk?

Er is geen handmatige manier om een ​​zakelijk account te downgraden naar een persoonlijk account. U moet contact opnemen met de PayPal-klantenservice en vervolgens de nodige stappen volgen om de downgradeprocedure te bereiken. De procedure voor het terugzetten van een zakelijke rekening naar een persoonlijke wordt hieronder uitgelegd:

1. Open de PayPal-aanmeldingspagina in uw desktopbrowser en log in op uw PayPal Business-account met e-mail en wachtwoord.

2. Scroll naar beneden op de pagina en klik op de CONTACT optie, zoals weergegeven.

3. Klik op de pagina Helpcentrum op de optie Berichtencentrum, zoals weergegeven.

4. Klik op de optie Nieuw bericht om een ​​nieuw vraagbericht te maken.

5. Klik op Accountprofiel en instellingsoptie in de lijst.

6. Klik nu op de optie Uw account upgraden of downgraden.

7. Schrijf ten slotte uw gedetailleerde verzoek in het vak Bericht en klik vervolgens op E-mail verzenden.

Hoe wijzig ik mijn accounttype op PayPal?

U kunt uw accounttype op PayPal niet zelf wijzigen. Als u uw accounttype wilt wijzigen, moet u contact opnemen met de klantenservice van PayPal. Als u uw zakelijke account wilt wijzigen in een persoonlijke en daarbij hulp wilt, lees en volg dan de bovengenoemde stappen.

Hoe een PayPal Business-account downgraden?

Het is niet eenvoudig om een ​​zakelijke PayPal-rekening te downgraden, omdat er geen handmatige manier is om dit te doen. Hiervoor moet je weten hoe je PayPal-rekening van zakelijk naar persoonlijk kunt veranderen met behulp van de klantenservice. De stapsgewijze methode om een ​​PayPal-rekening te downgraden wordt hieronder beschreven:

1. Open de PayPal-aanmeldingspagina in uw desktopbrowser en log in op uw PayPal Business-account met uw e-mailadres en wachtwoord.

2. Scroll naar beneden op de pagina en klik op de CONTACT optie, zoals weergegeven.

3. Klik op de optie Berichtencentrum op de pagina Helpcentrum.

4. Klik op de optie Nieuw bericht.

5. Klik op Accountprofiel en stel in > Uw accountopties upgraden of downgraden.

6. Schrijf vervolgens het gedetailleerde probleem in het vak Bericht en klik op E-mail verzenden. Het PayPal-ondersteuningsteam zal spoedig contact met u opnemen over uw verzoek om een ​​PayPal-rekening te downgraden.

Na het verzenden van de e-mail zullen er verdere procedures moeten worden uitgevoerd.

  • Als de klantenondersteuning van PayPal reageert, moet u uw inloggegevens verifiëren door bepaalde documenten in te dienen. Vervolgens wordt uw aanvraag verwerkt en wordt het downgradeproces met succes voltooid.
  • Als ze niet reageren, kunt u andere klantenservices proberen die worden vermeld onder Andere manieren om contact met ons op te nemen op de PayPal-klantenondersteuningspagina, zoals hieronder weergegeven.

Hoe zet ik mijn bedrijfsprofiel terug naar mijn persoonlijke account? Hoe verander ik mijn account van zakelijk naar persoonlijk?

U kunt uw zakelijke account weer wijzigen in Persoonlijk door contact op te nemen met de klantenservice van PayPal. Er is geen handmatige manier om een ​​zakelijk account te downgraden naar een persoonlijk account.

1. Open de PayPal-aanmeldingspagina in uw desktopbrowser en log in op uw PayPal Business-account met e-mail en wachtwoord.

2. Scroll naar beneden op de pagina en klik op de CONTACT optie, zoals weergegeven.

3. Klik op het Berichtencentrum > Nieuw bericht > Accountprofiel en stel opties in.

4. Klik op de optie Uw account upgraden of downgraden.

5. Typ uw gedetailleerde probleem in het vak Bericht en klik vervolgens op E-mail verzenden.

Hoe een persoonlijke PayPal-rekening opwaarderen?

Het upgraden van uw persoonlijke PayPal-rekening naar een zakelijke rekening kan u veel voordelen opleveren vanuit commercieel en professioneel perspectief. Er zijn veel exclusieve services die alleen toegankelijk zijn via een PayPal Business-account. Volg dus de volgende stappen om over te schakelen naar de Zakelijke rekening van Persoonlijk op PayPal.

1. Open de PayPal-aanmeldingspagina in uw desktopbrowser en log in op uw persoonlijke PayPal-account met e-mail en wachtwoord.

2. Klik nu op het tandwielpictogram Instellingen in de rechterbovenhoek, zoals weergegeven.

3. Klik op Converteren naar een zakelijk account onder Accountopties, zoals weergegeven.

4. Selecteer het gewenste bedrijfstype uit de gegeven lijst. In dit geval zal het Individueel zijn.

5. Klik na de selectie op Verzenden.

6. Beschrijf nu uw bedrijf door uw bedrijfsgerelateerde informatie te geven en klik op Verzenden, zoals hieronder weergegeven.

7. Aan het einde van dit proces wordt uw persoonlijke account overgezet naar de zakelijke account.

Wat gebeurt er als ik mijn zakelijke PayPal-rekening sluit?

Op het moment dat uw zakelijke PayPal-rekening wordt gesloten, annuleert PayPal automatisch alle lopende transacties in de rij en verliest u alle tegoeden die zijn gekoppeld aan de inwisselcodes. PayPal sluit elke koppeling met uw account en u wordt weer een normale klant voor hen. U hebt ook geen toegang tot personalisatie, zelfs niet als u een nieuw PayPal-account aanmaakt.

Hoe verwijder ik mijn bedrijf van PayPal?

Het verwijderen van het zakelijke account verwijdert alle gebruikersgegevens van PayPal, zoals de transactiegeschiedenis, omdat dit anders is dan het deactiveren van het account. Volg de onderstaande stappen om uw zakelijke account van PayPal te verwijderen.

Opmerking: zodra u uw PayPal-rekening sluit, kunt u deze rekening niet meer openen en gebruiken. U kunt ook geen transactiegeschiedenis van die rekening zien.

1. Open de PayPal-aanmeldingspagina in uw desktopbrowser en log in op uw PayPal Business-account met e-mail en wachtwoord.

2. Klik nu op het tandwielpictogram Instellingen in de rechterbovenhoek, zoals weergegeven.

3. Klik nu op de optie Uw account sluiten onder het gedeelte Accountopties.

4. Klik ten slotte op Account sluiten voor de melding: Weet u zeker dat u uw account wilt sluiten? om het verwijderingsproces te bevestigen.

***

We hopen dat u hebt geleerd hoe u uw PayPal-rekening kunt wijzigen van zakelijk naar persoonlijk. Neem gerust contact met ons op met uw vragen en suggesties via de opmerkingen hieronder. Laat ons weten waar je de volgende keer over wilt leren.

  Wat is compositie in fotografie?

gerelateerde berichten