Repareer Wyze Error 07 op Android

De Wyze-app biedt u eenvoudiger en slimmere toegang tot uw persoonlijke en thuisbeveiliging. Met deze app hebben gebruikers toegang tot hun beveiligingscamera’s om al hun bezittingen vanaf één plek te bewaken. Vaak komen gebruikers echter een aantal problemen met de Wyze-app tegen, zoals Wyze-fout 07. Het is een veelvoorkomende fout en kan worden opgelost door een paar eenvoudige methoden te volgen. Deze gids bespreekt de redenen en methoden om foutcode 07 op te lossen met de Wyze-app.

Hoe Wyze Error 07 op Android te repareren

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom deze fout optreedt met de Wyze-app. Enkele van de mogelijke redenen worden hier genoemd.

  • Een onstabiele internetverbinding vanwege problemen met wifi en mobiele gegevens is een veelvoorkomende reden voor de fout
  • Telefoonvertragingen kunnen deze fout ook veroorzaken
  • Aanmeldingsprobleem met de app wordt ook beschouwd als een mogelijke reden voor deze fout
  • Licentievoorwaarden en abonnementsproblemen zijn ook mogelijke redenen voor de fout
  • Onjuist laden van de bewegingsmelder met camera’s
  • Configuratieproblemen met de app
  • Verouderde camerafirmware
  • Onjuiste camera-instellingen
  • Verouderde versie van de Wyze-app
  • Aanhoudende bugs en installatiefouten met de Wyze-app

In de volgende gids zullen we methoden bespreken om de Wyze-app-fout 07-problemen op te lossen.

Opmerking: aangezien smartphones niet dezelfde instellingsoptie hebben en ze van fabrikant tot fabrikant verschillen, moet u ervoor zorgen dat de instellingen correct zijn voordat u deze wijzigt. De volgende methoden zijn afkomstig van de Moto G60-smartphone.

Methode 1: Basismethoden voor probleemoplossing

Volg deze basismethoden voor probleemoplossing voordat u de geavanceerde methoden doorloopt.

1A. Controleer internetsnelheid

Soms kan de Wyze-fout worden veroorzaakt door een trage of onstabiele internetsnelheid in uw regio. Als u verbinding met internet krijgt, maar niet kunt surfen op internet en apps, kan het probleem worden veroorzaakt door een lage internetsnelheid. U kunt een bezoek brengen aan de Snelheidstest website en controleer uw internetsnelheid.

1B. Telefoon opnieuw opstarten

Wanneer uw telefoon niet goed werkt vanwege vertragingen, kunt u verschillende fouten ontvangen met verschillende apps en andere functies. Om deze fouten te voorkomen, kunt u overwegen uw apparaat snel opnieuw op te starten.

1. Houd de aan / uit-knop op uw telefoon enkele seconden ingedrukt en tik op Opnieuw opstarten.

2. Wacht een paar minuten totdat uw telefoon opnieuw is opgestart.

1C. Wi-Fi-router opnieuw verbinden

De problemen met de internetverbinding van de Wi-Fi-router kunnen eenvoudig worden opgelost door deze uit te schakelen.

1. Druk op de aan/uit-knop op de Wi-Fi-router en trek de stekker uit het stopcontact.

  Wat is Android Near Share en werkt het als AirDrop?

2. Steek na 60 seconden de stekker weer in het stopcontact en druk op de aan/uit-knop om hem in te schakelen.

1D. Van mobiele data wisselen

Als u problemen blijft houden met het maken van verbinding met uw Wi-Fi, kunt u overwegen over te schakelen naar het netwerk. U hebt echter een actief internetabonnement nodig om de mobiele datadiensten te gebruiken.

1. Ga naar Instellingen in het menu van de telefoon.

2. Tik op Netwerk & internet.

3. Tik hier op SIM-kaarten.

4. Schakel de schakelaar voor Gegevens in om de mobiele gegevens op het mobiele netwerk van uw voorkeur te starten.

1E. Controleer op bewegingsdetectie in Wyze Camera

Soms kunnen video-opnameproblemen zoals de Wyze-fout 07-fout worden veroorzaakt omdat de app-camera de beweging niet kon detecteren. Als de camera geen beweging detecteert, wordt de video niet opgenomen. Om dit probleem op te lossen, kunt u proberen handmatig een video van 12 seconden op te nemen. Als de video goed opneemt, is er geen probleem met de bewegingsdetector van de camera. Als de video echter niet goed is, moet u enkele methoden voor probleemoplossing voor hardware overwegen, zoals hieronder vermeld.

  • Controleer of het camera-apparaat niet kapot of beschadigd is en repareer het dienovereenkomstig.
  • Controleer of de kabels die met de CCTV-camera’s zijn verbonden, op hun plaats zitten en niet gebroken zijn.
  • Controleer of de kabels goed zijn aangesloten op de poorten.
  • Pas op voor andere zichtbare obstakels.

Methode 2: Wyze App-account opnieuw ondertekenen

Als er een probleem is met het gebruikersaccount in de Wyze-app, kunt u proberen uit te loggen en opnieuw aan te melden bij de app om de storing te verhelpen.

1. Open de Wyze-app vanuit je telefoonmenu.

2. Tik op de optie Account.

3. Scroll naar beneden en tik op Afmelden.

4. Tik op OK om het afmelden te bevestigen.

5. Voer de gebruikersaccountgegevens in de velden in en tik op de knop Aanmelden.

Methode 3: Wyze-app bijwerken

Wanneer de Wyze-app lange tijd niet is bijgewerkt, kunnen de bestaande bugs tot verschillende fouten leiden. Daarom is het belangrijk om de app up-to-date te houden. Als u herhaaldelijk hetzelfde probleem ondervindt, kunt u overwegen de Wyze-app bij te werken.

1. Open Google Play Store vanuit het telefoonmenu.

2. Typ Wyze in de zoekbalk.

3. Zoek en tik op de app in de zoekresultaten.

4. Tik op de knop Bijwerken om de laatste update te installeren.

5. Wacht tot de update is geïnstalleerd en start de app opnieuw.

Methode 4: Wyze Cam Plus-licentie opnieuw activeren

Wanneer u de gratis proefperiode voor de Wyze-app hebt voltooid of als de licentievoorwaarden voor de Wyze-app zijn verlopen, kunt u deze foutmelding krijgen. Overweeg daarom om de Wyze Cam plus-licentievoorwaarden opnieuw te activeren om van de app te kunnen blijven genieten.

1. Tik op het Wyze app-pictogram in het menu van de telefoon.

  Fix WhatsApp werkt vandaag niet meer op Android

2. Tik op het tabblad Account in de rechterbenedenhoek.

3. Tik nu op het tabblad Services.

4. Tik op het tabblad waarop u zich hebt geabonneerd.

Opmerking: Ter verduidelijking is het tabblad Cam Plus geselecteerd.

5. Tik op de licentie om deze uit het abonnementspakket te verwijderen.

Methode 5: camerafirmware bijwerken

Wanneer een verouderde camera van het netwerk niet langer continue feedback van video’s kan ondersteunen, kunt u Wyze-foutcode 07-problemen ondervinden met de Wyze-app. U kunt proberen de firmware van de camera’s bij te werken naar de nieuwste versie om dit probleem op te lossen.

1. Open de Wyze-app vanuit het telefoonmenu.

2. Navigeer naar het menu Account in de Wyze-app.

3. Tik op het tabblad Firmware-update.

4. Selecteer de specifieke camera om de firmware bij te werken.

Opmerking: u kunt ook op de knop Alles bijwerken tikken om de camera’s in het netwerk bij te werken.

Methode 6: Stop Wyze-app geforceerd

Soms worden Wyze-fout 07-problemen veroorzaakt door een onjuiste configuratie van de app. Om problemen op te lossen, kunt u proberen de app geforceerd te stoppen vanuit de systeeminstellingen.

1. Open Instellingen vanuit het telefoonmenu.

2. Tik op Apps & meldingen.

3. Tik op Alle apps bekijken.

4. Scroll naar beneden en zoek de Wyze-app en tik erop.

5. Tik op Geforceerd stoppen.

Methode 7: Wyze Camera resetten naar standaard

Als de Wyze-camera’s niet goed zijn geconfigureerd met de applicatie, kan dit een aantal fouten met de app veroorzaken. U kunt proberen dit probleem op te lossen door de Wyze-camera terug te zetten naar de standaardinstellingen.

1. Open de Wyze-app vanuit het telefoonmenu.

2. Tik in het tabblad Home op de specifieke camera om deze van het netwerk te verwijderen.

3. Druk nu handmatig op de Reset-knop op de camera en wacht tot het gele LED-lampje uitgaat.

Opmerking 1: Als het LED-lampje geel knippert, betekent dit dat de Wyze-camera is teruggezet naar de standaardinstellingen.

Opmerking 2: Als het lampje na een paar seconden niet wordt gewijzigd, moet u contact opnemen met het servicecentrum om het probleem op het hardwareapparaat op te lossen.

4. Open de Wyze-app opnieuw.

5. Tik op de knop Nieuw apparaat.

6. Tik op het tabblad Camera’s in het gedeelte CATEGORIEN.

7. Tik op het cameratype dat u wilt toevoegen.

Let op: Zo is gekozen voor de Wyze Base Station camera.

8. Tik op de knop Volgende om uw mobiel te verbinden met het Wyze Camera-netwerk.

9. Nadat het blauwe lampje op de router en het basisstation heeft geflitst, tikt u op de knop Volgende om op het station aan te sluiten.

Methode 8: Wyze-app opnieuw installeren

Tijdens het zoeken naar het antwoord op de vraag wat foutcode 07 is op Wyze cam, ziet u mogelijk dat de softwareproblemen een belangrijke reden zijn. Als het probleem met de Wyze-app te maken heeft, kunt u proberen de app opnieuw op uw Android-telefoon te installeren.

  16 Beste herstel-app voor Android

Stap I: Wyze-app verwijderen

De eerste stap is om de bestaande versie van de Wyze-app op je telefoon te verwijderen met behulp van de Play Store-app.

1. Open de Play Store-app.

2. Tik nu op het profielpictogram in de rechterbovenhoek.

3. Selecteer vervolgens Apps en apparaat beheren.

4. Ga naar het tabblad Beheren, vink de Wyze-app aan en tik bovenaan op het prullenbakpictogram.

5. Tik op de knop Verwijderen in het bevestigingsvenster en wacht tot de app is verwijderd.

Stap II: Wyze-app opnieuw installeren

De stappen om de Wyze-app opnieuw op uw telefoon te installeren om Wyze-foutcode 06 op te lossen, worden hier uitgelegd.

1. Start de Play Store-app.

2. Tik op de zoekbalk op het startscherm, zoek naar de Wyze-app en tik op het zoekpictogram.

3. Tik op de knop Installeren om de Wyze-app te installeren en wacht tot het installatieproces is voltooid.

Methode 9: Neem contact op met Wyze-ondersteuning

Als geen van de voorgaande methoden werkt en u geen oplossing voor uw probleem kunt vinden. In een dergelijk geval kunt u overwegen contact op te nemen met de ondersteuning van Wyze om een ​​probleem aan te kaarten bij de ontwikkelaars.

1. Open de Wyze-app vanuit het telefoonmenu.

2. Tik in de rechterbenedenhoek op het tabblad Account.

3. Tik op de Wyze-ondersteuning.

4. Tik op Verstuur een logboek.

5. Tik op Wyze App & Services.

6. Tik op het tabblad Gebeurtenissen.

7. Selecteer het mediabestand in het gedeelte Details en tik op de knop Verzenden.

Veelgestelde vragen (FAQ’s)

Q1. Wat is de Wyze-app?

antw. Wyze is een app voor huis- en persoonlijke beveiliging waarmee u eigendommen kunt bewaken door ze te verbinden met uw camera’s.

Q2. Hoe kan ik de Wyze-app gebruiken?

antw. De Wyze-app kan worden geïnstalleerd vanuit de Google Play Store voor Android. U kunt uw camera’s aan de app toevoegen om uw beveiliging te bewaken.

Q3. Is Wyze nuttig in huisbeveiliging?

antw. Ja, Wyze houdt je op de hoogte met de live camera-opnames van het huis en is daarmee een handige app in huisbeveiliging.

***

We hopen dat deze gids nuttig voor u was en dat u Wyze-fout 07 op uw Android-smartphone hebt kunnen oplossen. Laat ons weten welke methode voor jou heeft gewerkt. Als je suggesties voor ons hebt, laat het ons dan weten in het commentaargedeelte.

gerelateerde berichten