Zoomfilters repareren die niet op pc worden weergegeven

Zoom is een videocommunicatiedienst voor mensen of organisaties. U kunt vergaderingen van uw kantoor bijwonen of een vergadering hebben met uw vrienden. U kunt ook de videofilters in de vergadering gebruiken om leuke en interessante vergaderingen te hebben. Maar veel gebruikers hebben te maken gehad met het probleem dat zoomfilters niet op hun pc worden weergegeven. We brengen u een perfecte gids die u leert hoe u videofilters kunt repareren voor Zoom die geen probleem vertoont. Dus lees verder!

Zoomfilters repareren die niet op pc worden weergegeven

Veel gebruikers hebben gemeld dat ze te maken hebben met een probleem met Zoom-achtergrond en ontbrekende filters op Windows-pc. Er zijn veel mogelijke oorzaken voor dit probleem en we hebben alle oplossingen besproken om het probleem op te lossen in dit artikel. De methoden zijn gerangschikt van basis tot geavanceerde manier, dus u moet het stap voor stap volgen om Zoom-videofilter op de vergaderingen te krijgen.

Hier zijn de methoden voor probleemoplossing om het probleem met ontbrekende zoomachtergrond en filters op te lossen.

Methode 1: Deelnemen aan de vergadering in de oude versie

U kunt dit probleem oplossen door een Zoom-vergadering te starten vanuit de oude versie. Start de vergadering in de oudere versie van uw Zoom-app en controleer of het tabblad Zoom-achtergrond en filters ontbreekt of niet.

Methode 2: Aanmelden voor Zoom

De volgende methode die een gemakkelijke oplossing is voor Zoom-videofilters die niet op pc worden weergegeven, is om opnieuw in te loggen bij Zoom. Het gebruik van de Zoom-app op meerdere apparaten is prima, maar soms, vooral tijdens het deelnemen aan een webinar, kunnen videofilters voor Zoom geen probleem opleveren. Om tijdelijke storingen of bugs op te lossen, moet u daarom opnieuw inloggen op uw Zoom-account.

  Hoe u kunt bepalen wanneer uw Mac automatisch in de sluimerstand gaat

Voordat u deelneemt aan een vergadering, kunt u proberen u aan te melden bij de Zoom-client om het probleem met Zoom-filters op te lossen. Als je nog geen Zoom-account hebt aangemaakt, dan Aanmelden naar Zoom en log in op uw account.

Methode 3: Videofilters inschakelen

Als de functie Videofilters is uitgeschakeld in de instellingen, kan dit een belangrijke reden zijn waarom u wordt geconfronteerd met zoomfilters die geen probleem vertonen. De videofilters helpen om Zoom-achtergrond en filters van het tabblad toe te staan. Maar als deze functie is uitgeschakeld, kan dit ertoe leiden dat videofilters voor Zoom geen probleem vertonen. Daarom is het belangrijk om de functies voor videofilters in te schakelen, wat u kunt doen met behulp van de volgende stappen:

1. Log in naar Zoom-client in de browser.

2. Klik op de optie Instellingen.

3. Selecteer in de Vergaderingsinstellingen de optie In vergadering (geavanceerd).

4. Blader omlaag naar de functie Videofilters en schakel deze in.

Methode 4: Zoom-app updaten

Het gebruik van een verouderde versie van Zoom zal zoveel problemen veroorzaken, waaronder Zoomfilters die geen probleem vertonen. Als u de Zoom Desktop-client gebruikt, moet u de app up-to-date houden om bugs of fouten te voorkomen. Daarom wordt u geadviseerd om de laatste bijgewerkte versie van Zoom te gebruiken volgens de instructies in de onderstaande stappen.

1. Start Zoom en klik op de profielfoto.

2. Selecteer vervolgens de optie Controleren op updates in de vervolgkeuzelijst.

3. Hier ontvangt u een melding dat u op de hoogte bent als de app is bijgewerkt. Als er updates in behandeling zijn, kun je de instructies op het scherm volgen om de Zoom-app bij te werken.

  Een aangepast navigatiedeelvenster maken in Outlook

Opmerking: als u de Zoom Desktop-client niet handmatig wilt bijwerken, kunt u de Zoom-updates automatisch inschakelen door de optie Zoom-desktopclient automatisch up-to-date te houden in de Instellingen, zoals weergegeven in de onderstaande afbeelding.

Controleer ten slotte of je vaste videofilters hebt voor Zoom die geen probleem vertoont.

Methode 5: Zoom-app opnieuw installeren

Een andere methode die u kan helpen als Zoom-filters niet worden weergegeven, is het verwijderen en opnieuw installeren van de Zoom-app. Een nieuwe installatie van de Zoom Desktop-client helpt meestal bij het oplossen van alle problemen en storingen die ertoe leiden dat achtergrondfilters nu fouten vertonen. We hebben hieronder de stappen vermeld om de Zoom Desktop-client opnieuw op uw pc te installeren;

1. Druk op de Windows-toets, typ Configuratiescherm en klik op Openen.

2. Stel de pictogrammen Weergeven op > Grote in en klik vervolgens op de instelling Programma’s en onderdelen in de lijst met Alle items in het Configuratiescherm.

3. Klik nu op het Zoom-programma en selecteer de optie Verwijderen om de app van uw pc te verwijderen.

4. Volg de instructies op het scherm, verwijder de Zoom Desktop-client en start de pc opnieuw op.

5. Nu de applicatie is verwijderd, opent u uw browser en Zoom downloaden app opnieuw op uw bureaublad.

6. Start vervolgens het ZoomInstaller-bestand onder aan uw scherm.

7. Wacht nu tot het installatieproces is voltooid en log in op uw Zoom-account om te controleren of het probleem met de videofilters voor Zoom die niet wordt weergegeven, is opgelost.

Methode 6: Zoom-webversie gebruiken

Als u geconfronteerd wordt met Zoom-filters die geen probleem vertonen tijdens het gebruik van de Desktop-client, dan kunt u het probleem oplossen door de Zoom-client op uw webbrowser. U kunt de Zoom-service ook in uw webbrowser gebruiken. Als u de webversie gebruikt, kunt u nog steeds deelnemen aan vergaderingen vanuit uw webbrowser. Dit kan Zoom-videofilters oplossen die niet worden weergegeven op het pc-probleem.

  Wat is de Konami-code en hoe gebruik je deze?

Methode 7: Neem contact op met Zoom-ondersteuning

Probeer ten slotte contact op te nemen met de Zoom-ondersteuning team om Zoom Video Filters op te lossen die niet worden weergegeven op het pc-probleem. Dit is het laatste redmiddel om videofilters op te lossen voor Zoom die geen probleem op uw systeem vertoont. U kunt zoeken naar de algemene handleidingen voor probleemoplossing om de oplossing voor uw probleem te vinden. U kunt ook naar de Zoom-communitypagina en bespreek je fout.

Veelgestelde vragen (FAQ’s)

Q1. Wat is de oorzaak van het probleem met zoomfilters?

antw. Dit probleem kan vooral optreden als u de Zoom-client in uw webbrowser gebruikt.

Q2. Hoe de Zoom-achtergrond en het tabblad Filters op te lossen die ontbreken?

antw. U kunt de Zoom Desktop-client gebruiken om de videofilters op de vergaderingen te krijgen. U moet ook de functie Videofilters inschakelen.

Q3. Hoe virtuele filters toevoegen aan Zoom-vergaderingen?

antw. Wanneer u deelneemt aan een vergadering, klikt u op het pijlpictogram naast het pictogram Stop en selecteert u de optie Videofilter en kiest u een filter om toe te passen.

***

We hopen dat ons document over het oplossen van zoomfilters die niet op uw pc worden weergegeven, u heeft geholpen bij het begeleiden van alle mogelijke manieren waarop u videofilters kunt repareren voor Zoom die geen probleem vertoont. Afgezien hiervan, als u meer vragen of suggesties heeft, kunt u deze achterlaten in de opmerkingen hieronder.

gerelateerde berichten